4.01.2012

HERKESEEE MERHABAA..


Ara ara uğrayıp kaçıyorum işte..Buara yoğunum arkadaşlar biliyorsunuz sınavım var yeni post girmeye pek vakit bulamıyorum inanın..
Sabah kalkıyorum kahvaltımı yapıp hemen dersin başına oturuyorum..5300 sorunun beni beklediğini bildiğim için oturup keyif yapmak gibi bir lüksüm olmuyor..
Ara ara face giriyorum mola zamanlarımda :) birazcıkta olsa kaçamak yapıyorum, kısa kısa ama oda..
Bu postta mola zamanlarımdan olacak..=)
Ama Mola bitti ne yazik ki:( hepinizi çok özledim en kısa zamanda aranıza tekrardan döneceğim ama siz yinede beni yorumlarınızdan mahrum etmeyin olurmu,söz müüüü..?..=)
Çok öpüyorum ballarımmmm..

13 yorum:

  1. ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN HAYIRLISI İLE SINAVLARINI BİTİR VE ARAMIZA DÖN :)

    YanıtlaSil
  2. yerim benn oo balllıı lokmamıı:))
    çalış gülüm çalış...
    rabbim zihin açıkğı versin...
    rahatsız etmeden yorum bırakıp kaçıyorum ben:)
    çok öptüm balım seni..
    muhabbetle..
    :)

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcın olsun ::)

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin canım ALLAH zihin açıklığı versin.benimde çalışmam gerek hatta kursa gitmem gerek ama bu çocukla nerdeee

    YanıtlaSil
  5. Canım allah kolaylık versin bol zihin açıklığı versin inş hep dua ediyorum inş hakkında hayılı olurda gönlünden geçenlerde hakkında hayırlı olsun mimlerin en kısa zamanda cevaplanacak pek müsait oladım ama bu gün yarın cevabı gelir canım bunun için ayrı bir mail atıcam zaten cancığazım öperim dua ile...

    YanıtlaSil
  6. Ayyyyy canım benm kıyamam ne sınavı Lys mi kpss mi bende kpsss ye gircem ama ders çalışamıoyrum çalıştığımiçin eve gidince kafam hiç birşey kaldırmıyo direkt uyuyorum :(( Allah zihin açıklığı versn sanada inş. Tüm çalışanlarada canım

    YanıtlaSil
  7. haticinpepelası: canım çok teşekkür ederim döncem bitanem inş.

    birtutamkekik: yüreği güzel ablacımm benimm rahatsız eden sen ol tek bal lokmam.seviliyorsun bılıyorsun değilmi..

    isterenklihayat: teşekkür ederim cnm.

    fatmam: canım sağolasın brscık daha buyusun paşa ozaman:)

    biritesettürdemodamıdedi: canım benım teşekkür ederim dualarına amın dıyorum..kendını sıkıntıya sokma bıtanem nezaman musaıt oldun canın nezaman ıstedı ozaman yanıtla balısı..öpt çok.

    zeliş: canım sağolasın.

    1gül: smmm staj sınavı canım benımkısı..tesekkur ederim güzel duan için amın diyorum.

    YanıtlaSil
  8. ay bende bu kız nerelerde,niye sesi çıkmıyor diyordum :) allah yardımcın olsun cnm,sınavın çook iyi geçer inş.

    YanıtlaSil
  9. Ahh şu çalışma isteğinden azıcık da bende olsa...
    Önümde mart'a yazılı, haziran'a mülakatlı yeterlilik sınavı,Temmuz'a dgs,eylül'e kpss var.Ama bende istek yok.Sonum ne olacak Allah kerim:/

    YanıtlaSil
  10. pastagüvercini: canım buara karabatak gıbıyım bı gelıyorum bı gıdıorum..:) ama gözlerınızın benı aramasna cok sevındım gercekten..:) güzel duan ıcınde ıcten amınnn dıorummm

    zeytın cekırdegı: canım ne cok sınavın var öle yaa walla ben okurken bıle ıcıme fenalık geldı..:) Rabbım bol bol zıhın acıklıgı ve kolaylık versın tum ders calısanlara

    YanıtlaSil
  11. Sınavlarında RABBİM başarılar versin canım.
    Yorumdan mahrum etmeyiz seni,sen de bizi mahrum etmezsin değil mi? :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. sevalce lezzETLER: saol canım teşekkür ederım.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)