26.01.2012

HEDİYELERİMİZ PAKETLENDİ...!

Merhabaaa fıstıklarrr..
Hayırlı ve huzurlu akşamlar dilerim..
Hediyelerimizi paketledikkk, sonunda bitti.. 
Kargoya verilmek için hazır olda bekliyorlar şuan..=)






Kırmızı kutuyu kendim yaptım..
Evde boş olan kutulardan birini kaplayıp değerlendirdim, umarım becerebilmişimdir..
Ve şanslı arkadaşımız da İnşallah beğenir.. 

Buarada bahçeşehir birazdan havaya uçucak,
dışarda çok felaket bi fırtına var..
Sanırım gece kar gelecek yine..
Rabbim dışarda olanların yardımcısı olsun..
Halimize şükürler olsun...

9 yorum:

  1. hepsi bana gelsin istiyorum en bencil duygularımla :))

    YanıtlaSil
  2. bembeyazsiyah: malesef sahibini buldular..=) bidahaki sefere artık.

    YanıtlaSil
  3. Allah sahibine bağışlasın demek geldi içimden :P

    YanıtlaSil
  4. :)) kar mı fırtına mı tırstımmm:))Allah ım korusun doğal afetlerdenn ablammm:) hediyeler de ne cici olmuşş öyle kutu da güzel olmuş ablamm ellerine sağlıkk:)

    YanıtlaSil
  5. istanbulove: sen gel bide bana sor o tırsma işini..cam ustume düşcek gibi geliyor..:)
    amin cANIM KORUSUN TABİ..

    YanıtlaSil
  6. ama olmazkıı burda belki yapısında kıskançlık olanlar vardır bakınız ben:)) şaka güle güle kullansın inş.

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun cok güzel cok değerli hediyeler kazandı şanslı kişi en başı içinde kocaman sevinç var bence öpüyorum canım seni cicimmmm :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy çok şeker olmuş paket canım ellerine sağlık valla bu şanslı kişiyi bir kez daha kutluyorum .)

    YanıtlaSil
  9. saolun fıstıklarrr..hepinizin kısmeti bol olsun.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)