31.01.2012

YENİ HEADER-ARKA PLAN VE TEŞEKKÜR POSTU

Sonunda bitirebildim fıstıklarrrr..=) 
Neyi derseniz arka planı..:)
Taattttammm işte yeni header ve arka planım..
Şirin mi şirinn blog sahibesi  KELEBEK GİBİ  bana çookkk güzel bir header hazırlamış.
Biz facede kaynaştık aslında ve iyiki bulmuşuz birbirimizi diyorum..=)
Mail atınca bana çok şaşırmıştım ve çokta mutlu oldum..
Böyle güzel insanlarla tanışıp kaynaşmak okadar güzel birşey ki kendimi çok şanslı hissediyorum bu yüzden..
Burdan birkez daha teşekkür ederim balımaa.
Ellerine yüreğine sağlık canım arkadaşım iyiki varsınn..<3


Arka planıda ben kendim yaptım daha doğrusu netten buldum..:)


Peki siz nasıl buldunuz kızlarrr, beğendiniz mi blogumun yeni halini..???

15 yorum:

  1. bence cok sekerrr olmus hayirli olsun (:

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş canım tam sana göre =)

    YanıtlaSil
  3. iste buu :)) cok guzel olmus yaa, hani bir evi yeniden dokore edersinde iste peeh ne guzel oldu dersin ya iste simdi bende oyle diyorum yanlis anlama ama :( diyeride cok hostu ama bu daha bir cici durmus ;) yanlis soylediysem kusuruma bakma:(

    YanıtlaSil
  4. bence tam anlamiyla CICI olmus:D
    hayirli olsun =D
    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  5. duyduğumda gözümde canlanan header buydu :))) penbe fiyonk puantiye ve cicibicim:)))
    çok begendim ellerine sağlık kelebek gibi.

    YanıtlaSil
  6. Cok sagol canim, ne güzel sözler bunlar :)
    Sende iyi ki varsin :)

    Headerin boyutu az fazla genis olmus sag taraf tam cikmamis biraz kücültüp gönderirim ;)

    Güle güle cicili günlerde kullan, bloguna ilkbahar gelmis arka planda cicili böyle :) Farkettimde o arka plandaki ciceklerle Headerdeki dügme benziyor ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmus :)

    YanıtlaSil
  8. cokkk cixxx olmuş ellerine sağlık kebekimiin cok hoşşş cok uyumluu bayıldımmmmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  9. Tıpkı senin gibi cicili bicili canım :)

    YanıtlaSil
  10. header ne demek :D ben fransız kaldım muhabbete :D

    YanıtlaSil
  11. Bende cok begendim, cok yakismis bloguna, ozellikle o fiyonklu resime bittim headerdeki :)
    Hayirli olsuuun :)

    YanıtlaSil
  12. çok hoş sıcak olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Olmazmı kuzum çok cici sahibine çekmiş;)Bu arada kelebek gibi facede bana eklimi bilmem söylesene değilse beni ekleyi versin;)

    YanıtlaSil
  14. Canm bloğun süper olmuş çok şeker ellerine saglk kelebek gibinin :)

    YanıtlaSil
  15. GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİMMM FISTIKLAR..
    İYİKİ VARSINIZ!
    SİZİ SEVİYORUMMMM!

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)