19.08.2011

ARMİNE -- PUDRA ELBİSE

Herkese Merhaba..
Bayram için kıyafet bakmaya başladım bile..Bu kapalı olarak ilk bayramım olacak :) Kıyafet olarak elbiseyi tecih ettim ben çünkü farkettim ki hep etek giyiniyorum elbisem hiç yok oyüzden elbisede karar kıldım..
Geçenlerde bakırköye hastaneye gittim , gitmişkende biraz gezeyim ne var ne yok dedim uzun zamandır gitmiyodum çünkü..Ayaklarım beni hemen armineye götürdü ve girer girmez gözüme çarpan elbiseye aşık oldum..Bende hep böyle olur arar tararım bulamam istediğim şeyi , birden bire böyle dann diye karşıma çıkıverir.Aslında Fatih'e gitmeyi planlıyorum hem elbise hemde nişan ayakkabısı bakmak için orayı gezmeden şimdilik birşey almıcam galiba ama eğer birşey bulamazsam b planı olarak bu elbiseyi alabilirim.. İşte beğendiğim pudra rengi armine elbise..

Elbise hakim yaka ve yaka altında güller var çok şık olmuş böyle..Belinede 3 sıra drape koymuşlar ki biraz sadelikten uzaklaşsın diye..
Daha ayrıntılı bakmak için tık tık . Resim niye böyle küçük çıktı anlamadım denedim ama büyütemedim neyse..:)

Buda ekru rengi..Aslında buda hoş duruyo ikisi arasında gidip geliyorum şimdilik..Ayrıntılı bakmak için tık tık .
Elbisenin fiyatı mağazada 220 tl.Fakat online satışta 130 tl.aradaki fark inanılmaz..

Birde ekim de kuzenimin nişanı olcak onun içinde yine armineden şu elbiseyi beğendim ama bu tam karar veremedim buna.. ilk görüşte aşk yaşamadık kendisiyle:) Bakalım siz beğenicekmisiniz..
Renk olarak yine ekru seçtim ben..Yakasında ve belinde taş işlemeli kemer kullanmışlar..Ayrıntılı bakmak için tık tık ..
Peki sizce seçtiğim elbiseler nasıl? Beğendiniz mi..?



22 yorum:

  1. Hepsi çok şık. Ama ilk elbisenin ekru rengine bayıldım ben. Şimdiden güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğenmiştim bu elbiseleri,çok şık elbiseler.
    biraz gece elbisesi tarzı ama bayramda da giyilir sanırım,güle güle giyin diyim ben şimdididen

    YanıtlaSil
  3. elbise guzelmis, bende bu hafta sonu bakicam, bulurum birseyler insallah
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. cicibicim slm:)
    Ben bu tarz elbiseler giymiyorum ama sen beğendiğine göre eminim çok yakışıcak;)Fatihe gelince beraber gidelim bebeeem laf aramızda yakınımdırda:)Aman kimseler duymasın:))

    YanıtlaSil
  5. BIRAKTIĞIM İZLER: BENDE EKRU RENGİNİ SEVMİŞTİM İLK AMA ANNEM PUDRA DAHA ÇOK YAKIŞTI DEDİ AKLIMI ÇELDİ CANIM:)


    OTUZUNDAN SONRA: CANIM KUZENİMİN NİŞANI ICIN ALICAM ELBISE EVET OYLE GECE ELBISESI GIBIDE DİĞERLERİ DEİL ÇÜNKÜ NETTEN ÖYLE GORUNUO KUMAŞI ÇOK DEĞİŞİK BİŞEY ÇOK GÜZEL..

    EVY: İNŞALLAH BULURUZ CANIM..

    TATLI CADIM BENİM: AAA ÇOK İYİ DEDİN BEBEĞEMM GİDELİM TABİİ YA MUTLAKA..BAKINIRIZ EĞLENIRIZ GÜLÜŞÜRÜZ:)

    YanıtlaSil
  6. bende ekru olani cok begendim dini nikah icin sade krem bir elbise bakiyordum arminede bulurum diye dusunmustum ki dogru dusunmusum :)) gule gule giy

    YanıtlaSil
  7. esra tesekkur ederım canım..yardımcı olabılmeme sevındım..

    YanıtlaSil
  8. hmmm ben pudrayı begendim ama ne bileyim bi bozukluk var çözemedim elbiselerde

    YanıtlaSil
  9. bende ilkini beğendim tercih hmmm kesinlikle ekru :)

    YanıtlaSil
  10. alya duanın annesi: benım gözume bısey carpmadı canım eger çözebılırsen haber et..


    tasarımın renkerli: ekruya mı donsem acaba:)

    YanıtlaSil
  11. hoşuna giden bişeyler bulabilmene sevindim..bence pudra rengini tercih et bayram için daha uygun olur cıvıl cıvıl bi de ne bileyim ekru olan çok resmi geldi bana..

    YanıtlaSil
  12. birbenvarbendeniçeri: daha fatıhı gezmedım bıde oraya bakayım pudrayı alcmm glb:)

    YanıtlaSil
  13. Bu elbiseyi daha önce görmüştüm ve bilgisayarıma kayıt etmiştim ama markanın ne olduğunu bilmiyordum. Almayı düşünürsem artık markayıda biliyorum ssyende. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Ekru diye bir renk ögrenmis oldum sayende :)
    Birinci ekru elbise daha hosuma gitti, cok güzel ;)

    YanıtlaSil
  15. KELEBEK GİBİ: Bende bloglardan çok şey öğrenmiştim canım..iyiki blog denen bişey var:)

    YanıtlaSil
  16. çok güzeller canım..hepsi çok şık:))

    YanıtlaSil
  17. şirin aksoy: tesekkur ederim tatlım..

    YanıtlaSil
  18. bu elbise çok güzelmiş,nerde satılıyor acaba bilgi albilirmiyim lütfen. sözüm için elbise arıyorum da

    YanıtlaSil
  19. adsız: armine mağazalarında bulabilirsin,kaldıysa tabi eski sezon çünkü.birde online sitesine bak belki vardır orda.

    YanıtlaSil
  20. cok super tatlim ya begendim

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)