5.04.2012

ÇOK GÜZEL BİR MİM..ALFABE MİMİ



Bugünün üçüncü postu oldu..=)

Ama ben bu mimi çok sevdim,
çok değişik geldi.
BİRİNCİSİN blogunun sahibesi canım arkadaşım mimlemiş beni çok teşekkür ederim burdan kendisine.

Mimin konusu şöyleki..?
Bu mimi başlatan lama blogunun sahibesi arkadaşımız aynen şöyle demiş:

.Ben alfabeye A harfi ile basliyorum...
Kendi adi, takma adi ya da blog adi "A" ile baslayan 3 arkadasi mimleyecegim. 
Onlar da 'B" ile devam edecek, onlarin mimledikleri arkadaslar C, sonrakiler... sonra derken Z'ye kadar gidecegiz. Anlastik mi?

Ornek: Hatice'yi isminden dolayi H harfi ya da sitesinin adi "Portakal Agaci'ndan dolayi P icin mimleyebilirsiniz.
Beni L icin mimleyeceksiniz mesela , anlastik :)))

       İnşallah zincirde bir kopukluk olmaz Z ye kadar ulaşabiliriz:)

Benim mimlediğim arkadaşlar ise;


VE


Sanırım bugünkü son postumda bu oldu..=)


6 yorum:

  1. Canım,teşekkür ediyorum..Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler canım...Ben de d leri mi mimleyeceğim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RİCA EDERIM CANIM..EVET SENDE D DEN DEVAM ETCEKSIN=)

      Sil
  3. mim alınmıştır cici hatun teşekkürler zevkliymiş :))

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)