12.04.2012

EE BU SEVİNCE BİR MİM GELSİN OZAMAN DEĞİL Mİ..=)

Hemen birkaç dakika önce ki postuma (burdan buyrun) cevap olarak Rabbim imdadıma yetişti ve postacı kapıyı çaldı..=)
Tabi bu sevince vesile olan BİR TUTAM KEKİK AYŞEGÜL Ablamıda unutmam..
Çokkk mutlu oldum ben Rabbimde onu mutlu etsın İnşallah.
Kalp etkinliğimizden hediyelerim geldi benim ve hepsi birbirinden güzeller ama ciciler ve teşekkür postu daha sonra..

Şimdiki postumuza gelirsek sevgili Benim Dünyam blogunun tatlı sahibesi canım arkadaşım miminde benide unutmamış,
çok teşekkür ederim kendisine ve eğlenceli mimimize başlayalım artık değilmi..

1-Yemek olsan ne yemeği olursun..? =)


En sevdiğim yemek zeytinyağlı yaprak sarması olduğu için kesinlikle o olmak istiyorum..=)))
Amanınnn resim bilem yetiyor bana iştahımın kabarması için..=)

2-Müzik aleti olsan ne olursun..? =)


Sesine bayıldığım müzik aleti klarnet olurdum heralde..
Dinleyince içim eriyor sanki.
Arabesklik var bende sanırım..=)

3-Araba olsan ne olursun..? =)


Ahandaa tamda bu olurum.
Pembiş mini cooper..=)
Birgün benim olucaksınnnnn..!!

4-Aylardan hangisi olursun..?


Nisan ayı baharın müjdecisidir..
Nisan da evime müjdelenmişim..=)

5-Ayakkabı olsan nasıl bir ayakkabı olursun..? =)


Özel günün özel ayakkabıları olurdum..=)

6-Kıyafet olsan ne olursun..? =)


Hem sade hemde şık bir elbise olurdum galiba..
Gerçi süsü seven ben neden böyle olmak istedim anlamadım..=)
Bugün abartıdan uzağım galiba..=)

7-Renk olsan hangisi olursun..? =)


Kesinlikle pembe olcam ben..=)))

8-Hayvan olsan hangi hayvan olursun..? =)


Bembeyaz gökyüzünde süzülen bir kuş olmak isterdim..
Sevdiklerimin yanına istediğim zaman gidebileyim diye..
Mesela yarimin,
mesela kelebek misalimin,
mesela Ayşegül ablamın,
mesela 1gülümün..vb..=)

8-Şuan okuduğun kitabın 137.sayfasında ne yazıyor..?


İlk paragrafın bir kısmı : Tarih diyorki, taht kavgaları için kardeşler birbirini öldürüyordu.
Şimdide olmuyor mu bu?
Neden yapıyorsunuz bunu?
Bu dünya hepimize çokmu dar acep..???

Ve mim biter böylelikle..
Bende bu mimi Canan ablama yolluyorum..=)
Ablacım söz sende..=)))

14 yorum:

  1. oyyyy biri beni mi söyledi sankim ayy abimin kitabı :) bitiriyon nerdeyse :) bende müzik aletinde ney i çok seviyom inş. çalıcam onuda öğrencmmm canımmmm muckk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım bıtırmedım henuz soruda 137.sayfada ne uazıo dedı onu yazdım..neyı bende severım.

      Sil
  2. canım benim cevapların çok güzeldi :)))
    severek okudum :))
    en çokta pembe rengi ve pembe mini cooper ı beğendim :)))
    çünkü bende bir pembe aşığıyım :)))
    canım kocaman sevgiler...
    herşey gönlünce olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aramıza hoşgeldın ozaman canım..=) yasasın pembe kardeslığı=)

      Sil
  3. kuzumm yaa:))
    kıyamam..
    bende kulaklarım niye çınlar böyle diyorum:)
    çok cicisin kii senn:)
    öpüldünn:)

    YanıtlaSil
  4. kadınlığın fıtratında var bu pembler, ayakkabılar heralde çok güzeldi cevaplar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESINLIKLE OYLE TOPRAGIM..
      PEMBE SEVMEYEN KADIN YOKTUR SANIRIM=)

      Sil
  5. Ablam cevaplarımız çok benzeyecek ama olsun mim içibn teşekkür ettim...09:)))

    YanıtlaSil
  6. Ben olsam da aynı cevapları verirdim özellikle de yaprak sarması ve mini cooper konusunda bayılıyorum onlara...kib canım...

    YanıtlaSil
  7. canım benim ben seni mimledim...
    bloguma uğrayıp soruları alırsan seviniirm :))
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)