10.04.2012

ÇOK CİCİ HEDİYELERİMM

Benim çookkk tatlı canım arkadaşım 1GÜLÜM çok cici hediyeler yolladı bana.
İyiki tanımışım dediğim insanlar arasında kendisi çünkü çok güzel bi yüreği var onun..
Rabbim onu hep hayırlı insanlarla karşılaştırsın.
Kargo elime ulaştığı an sabırsızlandım hepsini açmak için,
heleki balımın yazdığı notları görünce sabırsızlığım dahada arttı=)
 ama fotolarınıda çekmeyi ihmal etmedim..=)


Birsürü cici bici şeyler koymuş birgülüm kutuya hemde kendi yaptığı el emeği göz nuru ciciler..
Bunlarda diğer arkadaşlarım ve ablalarımdan gelen hediyelerle birlikte
 kendi yuvamda yerlerini alacaklar..



Balımın elcağızlarıyla yaptığı kalpli kutum..
Bide diyorki kendileri umarım beğenirsin..=)
Beğenmek ne kelime bitanem yaaa ba-yıll-dımmm resmenn,
hemide kalpli..=)

Peçetelerimde ayrı birgüzel zaten onlarda kalpli..
Birgülümden öğrenınce peçete transferını bende yapacağımdır kesin..


Kalpli kutunun içindende kalpli anahtarlığım çıktı kii çok çok sevdim.
Bu 3. kalpli anahtarlığım oldu..=)
İlki yarimden,
diğerleride cadımdan ve birgülümden geldi..=)
Ohh negüzel herşey kalp.

Hayırrr daha bitmedi tabikisii


En sevdiğim şeyleri yapıp koymuş kuzum benım..
Hello kityli kitap ayıracı.
Okumayı seven birinede böyle şirinmi şirin bi hediye çok iyi gitti..=)


Hehehe..
En sevdiğimse bu buzdolabı magnetleri oldu.
Çok değişik ve şirinler değilmi..
Bunlarda tabikisi el emeği..
Vallahi gitgide ilerletti 1gülüm bu işi süper şeyler çıkarıyor ortaya.

Bilekliğimde balımın kardeşinden hediye.
Ablası gıbı onunda yüreği bol.


Peçete transferli miss kokulu sabunum banyomda yerini alacaktır.
Bu işi en kısa zamanda öğrenmeliyim ben harika şeyler yapılıyormuş.
Birde muma yapıyorlar peçete transferını.
Kelebek misalim yapmıştı hatta çokta güzel olmuştu..
Hepsi becerikli anacımm bunların..=)


Ve abisinin yazdığı kitabı imzalatıp yollamış bana kuzummm..
Hepsi için ayrı ayrı teşekkür ederim hepsine.
Bugün ben çok mutlu oldum bu güzellikleri görünce,
Yüreği-eli bol arkadaşım 
Rabbimde seni iki cihanda mussmutlu etsin kuzum benim..<3

32 yorum:

  1. Hepsi cok güzeller :) Güle güle kullanma dilegiyle...

    YanıtlaSil
  2. Hepsii coook guzel :) guzel gunlerde kullan guzel bacim :) cok sanslisin yahu birgulun kutalarindan nasiplendim :p ellerine sagliiik :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bacım..
      hehehe valla öle oldu nasıbım varmış=)

      Sil
  3. Hepsi cok güzel cicilermis :) Mutlu günlerde kullan insallah :)

    *El yapimi olmalari ayri güzel ve degerlidir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın canım el yapımı olmaları ayrı bı guzellık özellık katmıs cıcılere=)

      Sil
  4. aaaaburda ne güzel ciciler var böyle kimden gelmişmiş :)) oyy kuzum yaa bunlar sana az bile inş. evinin güzel köşelerinde yer alırda baktıkça hepppp beni hatırlatır sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa kımden acaba yaa=)
      kesınlıkle hatırlatıcak canım;)

      Sil
  5. Valla anacım pek becerikli bu kız. Banada birbirinden güzel hediyeler gönderdi. Rabbim bahtını açık etsin inşalllah.

    Sende güle güle kullan inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkkürler Tala ablacım dualarınla beni mutlu ettin.Sağ ol.

      Sil
    2. hemde nasıl hemd nasıll..=)
      amin.

      Sil
  6. hepsi çook güzel güle güle kullan ,bu arada bloğun çok hoş olmuş tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım cıcılerıde blogumun halınıde begenmene sevındım.

      Sil
  7. 1Gülümün ellerine sağlık;)
    Sende cicilerini güzel günlerde kullan balımmm:)

    YanıtlaSil
  8. :))
    çookk cicilerr kii...
    bayıldım her birine.
    emeğine sağlık birgülümün.
    sağlıkla kullan canısı sende..
    öpüyorumm..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  9. hepside birbirinden güzel canım güzel günlerde kullan inş .birgülüm ellerine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ne güzel böyle hatırlanmak miktarı önemli değilki düşünebilmek düşünmek ne kadar güzel :)) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabıkı hıc önemlı degıl canım önemlı olan düşünmesi ve o güzel tatlı ugrası

      Sil
  11. ne kadar güzel güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. kesınlıkle öyle yapcam canım;) sağolasın balım.

      Sil
  13. canım benim hediyeler birbirinden güzel...
    hele el emeği olunca daha bi başka daha bi kıymetli oluyor değil mi...
    güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    kocaman sevgiler canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle cok kıymetlıler benım ıcın ve evımde yerlestırmek ıcın sabırsızlanıorm

      Sil
  14. hepsi çok güzelll:)
    bunlar da bana gelenler : http://morje-morje.blogspot.com/2012/04/hediyelesme-etkinliginden-payima.html

    hediyeleşme etkinliği için çoook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederım canım benım..
      senınkılerıde gordum cookkk guzeller..

      Sil
  15. güle güle kullan canım:)) Birgül kendisi gibi çok güzel hediyeler hazırlamış

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)