25.04.2012

ÇİKOLATALI PUDİNG + ÇİLEK = MUHTEŞEM LEZZET

Herkeseee mutlu günlerrr..
Buara pcimden uzak kaldım,
babam ofise götürüyor
oyüzden postta giremiyorum malesef..
Hürrem başlamadan çok sevdiğim bir tatlının tarifini vermek istedim sizlere buseferde..
Hem leziz hemde çok pratik..
Özellikle meyve yemeyen çocuklar için birebir bir tarif..


Dediğim gibi çok kolay bir tatlı..
Bakalım nasıl yapıyormuşuz..
İlk önce pudingi tarife göre pişiriyoruz ve kaselere bölerek dolapta soğutuyoruz.
Yemek istediğimiz zaman ise;
Tatlı cuplarımızın alt kısmına ilk önce birazcık puding koyuyoruz,
daha sonra üstüne dilimlenmiş çilek koyuyoruz.
(Dileyen istediği meyveyi koyabilir tabiki tercihe kalmış birşey)
Vee bu işlemi pudingimiz bitene kadar tekrarlıyoruz.
Tabi isteyen yine ara ara fındıkta serpiştirebilir tatlımıza..


Üstünüde dilediğimiz gibi süsledikten sonra böyle çok güzel bir görüntü elde ediyoruz ve dayanamayıp afiyetle yiyoruz..=)
Umarım tarifimi dener ve beğenirsiniz..
Şimdilik herkese iyi akşamlar derrr ve ben yemek yemeye kaçarım..
Huzurlu akşamlar...
Not: Şafak 21 batmak üzere..=))

14 yorum:

  1. canım benim öncelikle Allah kavuştursun demek istiyorum...
    az kalmış...
    bende evliyken asker yolu gözlemiştim...
    benim eşim 5 buçuk ay askerlik yaptı...
    beklemek gerçekten çoook zor ...
    ama olsun sonunda kavuşmak varya o insanı çoook mutlu ediyor...
    tez zamanda kavuşursunuz inşallah...
    canım tatlını çok beğendim....
    harika görünüyor...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAHIN IZNIYLE KAVUSTUK SONUNDA CANIM, GERCEKTENDE COK ZOR AMA YASANMASI GEREKEN BIRSEYMIS..
      TATLIYI BEGENMENE SEVINDIM..<3

      Sil
  2. Kuzummmmmm ayyy çok güzel çileğe bayıldım nedense tatlı pek yiyemiyorum ya :(( iki üç kaşık aldıktan sonra kesiyo beni :( yiyemöiyorum neden bilmiyorum inan ama kardeşim görse bunu hemen yapar :))

    YanıtlaSil
  3. canım çekti eline sağlık iyice ev hanımlığına alıştın artık hiç zorlanmıycaksın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA OLE OLCAK GALIBA ABLAMM GERCI DAHA COK SEY VAR ORENMEM GEREKEN..;)

      Sil
  4. eline saglik pudingi zaten cok severim cileklisini dahada cok severim afiyet olsun canim:-)

    YanıtlaSil
  5. Kizim bayiliyor pudinge yakinda yapmadim hatirlatmis oldun sagolasin, eline saglik :)

    Bu arada blogumda bir MiM var, senide mimledim :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık talım benim ne güzel görünüyor böyle miss miss :)
    Blogumda ödülün var canım, alırsan sevinirim :)
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)