5.04.2012

BİR MAMACIK POSTUYLA DAHA KARŞINIZDAYIM FISTIKLAR..=)

İşi bıraktım bırakalı yemek tariflerine,tatlıya,böreğe merak saldım..
Önceden hiç böyle meraklarım olmazdı ki vaktimde yoktu zaten ama artık dedim zamanı geldi şunun şurasında düğüne ne kaldı..=)

Gerçi bu durum annemde birazda sıkıntı yaratmadı değil,
kendileri temizliğe bir giriştimi yemek yemeyi bile unutuyor..
Öğlenleri pek yemek yemez kendileri,
bense tam tersi öğlenleri daha çok acıkıyorum.
Annemle sabah kahvaltısındaki bi diyaloğumuz:
Ben:Anneeee bu öğlen ne yicez..=)
Annem: Dur kızım daha kahvaltıdan kalkmadık..=)
Ben: Anneee ıspanaklı börek yapalım mı..?
Yok yok yoğurtlu makarna yapalım,
Yok yaa en iyisi biber kızartması yapalım..=)
Karar veremeyen blogger..^_^
Annem: Sen bu gidişle birşey yiyemiceksin,bugün temizlik günü..
Ben: Böhüüü..=)

Kilo alacak diye korkuyor zaar,çünkü ben tek başıma yemek yemekten nefret ederim.

Neyse yine bi öğlen arasında nefis peynirli yumurtalı ekmeklerden yaptık.


Ayy bak şimdi yine canım çekti hee..=)

 Bakalım nasıl yapıyormuşuz..

YAPILIŞI
İstediğimiz kadar peyniri eziyoruz ilk önce,
(beyaz peynirde kaşar peynirde olabilir tercih size kalmış ama ben en çok beyaz peynirli olanı sevdim)
daha sonra içine bir miktar kıyılmış maydanoz ekliyoruz.
Vee son olarakta peynirin azlığına çokluğuna görede istediğimiz kadar çırpılmış yumurtaları içine ekliyoruz,, güzelce karıştırıp dilimli ekmeklerimizin üstüne sürüyoruz.
Önceden ısıttığımız fırınımıza ekmeklerimizi atıp pişmesini bekliyoruz.
Son olarakta afiyetle miğdeye indiriyoruz mamacıklarımızı..=)))

Acıkanlarrr kalkın yapın bakalım beğenicekmisiniz..=)
Zira ben acıktım ne yesem diye düşünmekteyim şuan ve bu postlada daha bi acıktım sanki..
Rabbim hiç kimseyi açlıkla terbiye etmesin İnşallah.
Verdiği nimetlere şükürler olsun.olmayanlarada versin.
AMİN..!

16 yorum:

  1. pratik bir atıştırmalıkmış denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım bizim evde kahvaltıda en çok yediğimiz bu kızarmış ekmekler olur,ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.Sayfa adresin için uğramıştım bende mimin var alır mısın:))

    YanıtlaSil
  3. ooooo süper fikir çok da güzzel görünüo ama ben yemek yedim kuşum :) eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ama olmazkıı tamda konfleksimi elime almış biilg başına geçmişken üstelik acken.böhüü:)
    annem çok güzel yapardı pul biberde ekerdi üstüne.ama eşimde güzel yapar o domatesli biberli sucuklu fln yapıyo:)ayyy yok ben gidip adam akıllı mama yiyecem yaaa.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOŞVER MISIR GEVREGINII KUZUM YAA TAS GIBI HATUNSUNNNN SENNN;)
      BIRGUNDE OLE DENIYIM BAK OYLEDE GUZEL OLUR KESIN.

      Sil
  5. nammm namm...
    tamdaa acıkmışkenn:(
    olmass kii amaa buu...
    gittim mutfağaa ben..
    :)))
    ellerine sağlık balım..
    öperimm seni..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEHEHE=)
      BENI YEE BENI YEEE..
      BENDE SENI ÖPERİM ABLAMMM

      Sil
  6. AMİN CANIM
    :)
    MMM HARİKA BENDE ALDIM:)
    ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel gözüküyor canım gayette pratik:-)bende evde bu tarz ekmek yapıyorum ama fırında yapmamıştım haftasonu denicem mutlaka:-)

    YanıtlaSil
  8. çok severim ekmek üstü lezzetleri. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemenı tavsıye ederım ozaman canım emınım hosuna gıdecektır.;)

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)