19.06.2012

KIZLAAAARRRR Bİ YARDIM EDİVERİNNN ŞU ARKADAŞINZA...=)

Fıstıklar çok acil fikirlerinize ihtiyacım var..!
10 gün sonra kuzenimin düğünü var,
kıyafetim-çantam-ayakkabım tamam ama eşarp konusunda kararsızım..
Şal takmayı pek beceremediğim için eşarpta karar kıldım ama nasıl bi eşarp olmalı karar veremedim..
Buyüzden bana bi fikir verin lütfen...!






Elbisem görüldüğü üzere kırmızı ve gümüş renkli boncuk detayları var..
Ayakkabı ve çanta olarakta siyah platform-ruganı tercih ettim..
Eşarp olarakta siyah saten aklıma geldi benim..
Sizce eşarp olarak  nasıl birşey seçmeliyim..?
Desenli mi olmalı, yoksa düz mü, kumaşı nasıl olmalı..?

Nasıl nasıııllll nasılllll birşeyyy olmalıııı..???

Fikirlerinizi bekliyor olacağım canlarım..
Hatta kıyafete uyacak eşarp resimlerini bile yollayabilirsiniz cicibiciseylerr@gmail.com adresime..
Şimdiden ilgilenen herkese çoookkk teşekkür ederim..

33 yorum:

  1. Vavvvv süpermiş kuzum elbisen ya bayıldım bak söz ver bana böyle bi resmini yolla üstünde görmek istiyom tatlm kombinde hiç usta değilm yardımcı olamıorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KOYCAM BALIM BLOGA UZERIMDEKI HALINIDE..;)) TESEKKU ETTIM GUZEL YORUMUN ICIN..:*

      Sil
  2. gümüş rengini tercih etseydin cnm ya,bak benim blogumda kardeş düğünü diye bir yazı var bu elbiseye benziyor giydiğim elbise bende eşarp sıkıntısı çekmiştim ama saten gümüşrengi eşarp en güzeli olmuştu,siyah eşarp pek sevmiyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMENNN BAKIYORUM ABLACIM BLOGUNA..GUMUS DAHAMI IYI OLUR DIOSUN HERAN ONA DONEBILIRIM ZATEN..=)SAGOLASIN SEVECEN ABLAMM<3

      Sil
  3. gümüş, kırmızı ve siyah tonlarını bulundurmalı. ama zemini gümüş olmalı, anlatmak istediğim gibi bir eşarp yolladım mailine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TESEKKUR EDERIM YOLLADIGIN ESARBA BAYILDIM VALLA..;)

      Sil
  4. :) ne demek cnm bir katkım olduysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  5. cnm gümüs renk yapardim ben olsaydim esarbi..ayakkabi ve cantayida ayni sekilde.
    bu arada elbisen süpermis..;)

    YanıtlaSil
  6. bence siyah olmaz saten gümüş rengi en idealidir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım buyuk ıhtımal gumus yapcam bende yogun ıstek uzerıne..=)

      Sil
  7. Çok şık elbisen tatlım kumaşı şifon sanırım sana desensiz şifon siyah eşarp uyar.Parlak çok basit gösteriyor benim fkrimce şifon her zaman tamamlayıcı oluyor .

    YanıtlaSil
  8. hee bir de siyah yerine gümüş rengi daha çok uyar diye düşünüyorum ben siyah eşarbı fazla sevmiyorum sifon gümüş rengi bir eşarp alırsan hem elbisendeki gümüş parlak taşlarn gösterişini arttırırsın eşarbı şifon değil de parlak seçersen taşlarının gösterişini kaybedebilir bu da diğer fikrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bacımmm şifonada bakarım yrn cok tesekkur ederım<3

      Sil
  9. Kiyafet gercekten coook hos :) guzel gunlerde giy insallah :)
    Desenli esarp bu elbiseye uymaz sanki balim duz bir renk olmali ki bu renkte bence gri olabilir yada kirmizi renkte olabilir bence ayrica hafiften ta$li ignelerdende tutturursan bence $ik durur hadi bakalim hayirlisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taşlı iğneyede bakayım barı yrn carsıya cıktıgımda=) muahh bacımaa<3

      Sil
    2. benimde lacivert abiye elbisem var ve gümüş taş detayları fazla, ancak ayakkabı ve eşarba karar veremedim. özellikle de eşarba, eşarbımı kuaforde yaptırmak istiyorum ve iki renk eşerp kullanmayı düşünüyorum ama eşarp gri olup da arka tarafa yapılan kabartmalar lacivert mi olsun yoksa tam tersi mi ne dersiniz???

      Sil
    3. gumus tas detayları varsa bence ayakkabınıda gumus sacmelısın adsız arkadasım lacıvert renge guzel olur..
      esarp konusundada gumus rengi olabilir ama bana sorarsan iki reng yaptırma bana gore hoş durmuyor ıkı renk..esarbıda ya lacıvert yada gumus secebilirsin..

      Sil
  10. Kuzum yazını okur okumaz kesinlikle lame rengi diyorum..
    Ayakkabı çantanda aynı olmalı ama..;)

    YanıtlaSil
  11. Canim düz bi renk daha hos olur bu elbiseye, elbisenin gumus kismina uygun olmasi icin gri esarp hos duracaktir diye dusunuyorum kelebegimin dedigi gibi desenli model hos durmaz cok kalabalik gösterir uymaz elbiseye tek renk tamamdir ;) Yalniz sen ister siyah kirmizi ve gri renkte olan esarplari elbisen ile cek bizde ona gore secelim senin icinde kolay olur :) cok optum fistik..

    YanıtlaSil
  12. http://sevecensevecen.blogspot.com/2010/09/dugun.html

    http://sevecensevecen.blogspot.com/2010/08/kime-ne-tuttururlarsa-kiyafet.html

    YanıtlaSil
  13. ayakkabı çanta siyah olduğu için siyah diyeceğim ben içine gümüş bone ve eşarbının dip kenarlarını elbisendeki taşlardan işleyebilirsin.. elbisende rengide süper güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  14. elbisene bayıldım canım, hayırlı günlerde giy inş:)
    konbinini bende merak bekliyorum,
    benim önerim kare eşarp:))ve desenli:)

    YanıtlaSil
  15. Siyah satenle degilde ipek bir esrap ve siyah zemine grili kirmizisi az olan bir esarp hos olurdu bence cunku elbisen duz renkli zaten esarbin desenli olur ..cok zevkli bir secim olmus iyi eglenceler

    YanıtlaSil
  16. elbisen çok hoş cnm üzerinde de görmek isterim .:) ben olsaydım bu elbiseye düz renk gümüş eşarp takardım ayakkabıları ve çantayıda gümüş rengi tercih ederdim.

    YanıtlaSil
  17. Elbisen cok güzelmis canim güle güle giyinirsin insallah ;)
    Ben olsam sanirim bu sade elbiseye desenli esarp baglardim, gerci ben zaten hep desenli esarp baglaniyorum hala dahaa, moda falan viz geliyor kulagima :D
    Icinde gümüs ve kirmizilarin hakim oldugu bir esarp tonunu tutturmak önemli tabii...Ayrica esarbi bende ipek tavsiye ederim, parlak birsey olmasin tasli elbiseye...
    Ayakkabi ve canta taslara uygun birsey olabilir...

    Senin secimin eminim güzel olacaktir, bizleri fotosuz birakma, sonucu merak ettim ;)

    YanıtlaSil
  18. Elbisen çok hoşmuş tatlım . Bence bunun üzerine desenli eşarp gitmez gümüş rengide güzel olur fakat saten olmasa daha bir güzel olur şu vual eşarplar var ya onlardan bakabilirsin bence satenin parlaklığı çok hoşuma gitmiyor son zamanlarda son düşünceni bende merakla beklemekteyim :)

    YanıtlaSil
  19. syahı bende sevmıyorum lazer kesim desensiz gümüş bir şal olabilir

    YanıtlaSil
  20. şal boyun deayını kapatır gülüm bu cici elbisenin..
    bence de eşarp olmalı.
    üzerinde farklı renkleri deneyerek karar ver bence gülüm:)
    öpüyorumm..
    bi tanemmm..

    YanıtlaSil
  21. kesinlikle koyu gri şal takmalısın.şalı bağlamak diye bişey yokki atıver iki tarafını arkaya olur biter.illa eşarp diyorsan gri düz eşarp diyorum.

    YanıtlaSil
  22. Buna çok benzer bir elbise giydim pudra rengiydi hatta çaktırmadan fotosunu çektim =))Gel gelelim beden büyük olunca pek asaleti kalmıyor=))Çok beğendim elbiseni bencede gri güzel durucak=))

    YanıtlaSil
  23. KIZLAR HEPİNİZE AYRI AYRI COK TESEKKUR EDERIM VERDİĞİNİZ FİKİRLERDEN DOLAYI İYİKİ VARSINIZ..<3
    TERCİHİM GÜMÜŞ RENGİNDEN YANA OLCAK KARAR VERİLMİŞTİR..=)
    HERKESE HAYIRLI GUNLER..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)