8.06.2012

YEPİSSS YENİİ POSTUMLA BEN GELDİİİMMMM..^_ ^

Herkeseeee kocamaaannnn merhabaaaaa..
Sonunda döndümmm ve bloguma post girebildim, ne mutlu bana..^_^
Uzun zaman oldu değil mi..!
Nekadar özlemişim anlatamam..
Meğerse blogum benim herşeyim olmuş..
Post yazmayı, yorumlarınızı okumayı, blogcan arkadaşlarımı ziyaret etmeyi nasılda özlemişim..
Birdaha bukadar uzun gitmek istemiyorum,
 amaaaaa
 eylüle kadar bir iki kaçamağım daha olabilir çünkü düğün hazırlıklar yeni yeni başlıyor..=) 

Pekiii sen nerelerdeydinnn..? diye soracak olanlarınız vardır,
hemen anlatıvereyimmm..
((Eyvaaahhh dırdırımm tutacak galiba yine, kimse beni tutmasın herşeyiii anlatiiciiiim..=))

Efenim bilindiği üzereee asker olan yariiimmm sonunda evine döndü sağ salim (çok şükür Rabbime)..
Veee bende günler öncesinden onu karşılamak üzere gittim dedemlerde kaldım..
Gelceği gün sanki zaman durdu benim için geçmek bilmedi,
heleki o son saatler varya daha beter,
 balkona dizildik ev ahalisiyle gözümüz sokağın başında..=)
Veee kavuştuk sonunda..
Buraları atlayıımm en iyisi anlatılmaz yaşanır..=P 
Neyseee sonracıımaaa..
Ondan sonra tabi bizi kim tutarrr..=)
Bol bol hasret giderdik,gezdik-tozduk..


Derken düğün tarihimizi belirledik,mekanımızı tuttuk,nikah günü işlemlerimizi hallettik..


Çok heyecanlı, çok mutlu edici işler..
Rabbim evlilik yolunda adım atan hiç kimseyi utandırmasın İnşallah (AMİN) 

Tabii buarada biricik kardeşimde geldi askerden onuda unutmayalım..=)
Anlayacağınız baya şenlendi evimiz mayıs ayıyla..=)

Ohh döktüm bee içimii..=)))
Gerçi FACE SAYFAM da aktifim orda daha çok paylaşabiliyorum telden girebildiğim için..
Bazı arkadaşlarla kaynatıyoruz faceden,
hala uğramayan varsa tıkkk tııkkkkklaması yeterli..=)

Bayaa uzun oldu post farkındayım ve okuyan gözlerinize sağlık derim şimdiden..
Herkese hayırlı akşamlar der vee artık kaçarımmm..
Malum kardeşim pcye el koyduğu için bari diğer postlarıda yazayım hali hazırda dursun değil mii..=))

18 yorum:

  1. Ooooooh sukur kavusturana tabii biz facede kaynatiyoruz o ayri ama postta bambaska be kuzum :) Rabbim evinizi hergecen gun dahada neselendirsin insallah :) hep hep musmutlu olun insallah opuyoruuuummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla kavustuk sonunda kuzummm bloglar arası..=))
      amınnn derım yurekten duana canım bacımmm..<3

      Sil
  2. Hosgeldin :) Dügün hazirliklarini bizlerle de paylas, özellikle detaylari cok severim :) Nihak sekeri, davetiye...vs. :)
    Hadi bakalim bende seninle birlikte heyecanliyim, dügününden kareler görmeyi bekliyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum kelebegımmm..<3
      zamanla herseyı paylasıcam canım hıc merak etme..;))

      Sil
  3. canım çok şükür,
    rabbim bir daha hiç ayırmasın inş:)
    işin formalite kısmını halletmişsiniz çok şükür.
    her şey gönlünüzce olsun:))
    rabbbim mutluluğunuzu daim etsin cicim benim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy kübramm Allah razı olsun canımmm cok tesekkur ederım guzel duaların ıcın AMINNN DEDIM YUREKTEN..<3

      Sil
  4. Gözünaydın :) Ne güzel böyle mutlulukları okumak bile insanın keyfini yerine getiriyor . Rabbim daim etsin ve duana canı gönülden aminn.
    Şey o yürüdüğün yer neresiki çok güzel bi yer tam benim hayallerimdeki gibi bi sokak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TESEKKUR EDERIMM CANIM..
      YORUMLARDA YENI ISIMLER GORMEK BENI COK MUTLU EDIYOR GERCEKTEN HER DAIM BEKLERIM..
      ORASI EYUP CANIM CAMIYE GIDERKEN BOYLE BI SOKAKTAN GECTIK..=)

      Sil
  5. Hayirli ilsun canim ns guzel hasret gidermisiniz. bugunlerin tadini cikar. Allah kolaylik versin dugun hazirliklarinda da.sevgiler canim

    YanıtlaSil
  6. canım benım tekrardan gözün aydın.bundan sonra hasretlik olmasın inş.sevdiğinle ailenle bizlerle:)

    YanıtlaSil
  7. Hadi gözün aydin fistik hem yarin icin hemde kardesin icin :) Gerci bütün bunlari face'den izliyoruzmu diyeyim yoksa haberlesiyormuyuz :) Rabbim utandirmasin canim mutlugunuz huzurunuz hic eksik olmasin gülüm.. cok öptüm kusura bakma anca giriyorum nette yeni gelince eve yorumda gec oluyor haliyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ESTAGFIRULLAH TATLIM BENIM ISTEDIGIN ZAMAN GEL SEN..=)
      FACEDEN KAYNATMAYA DEVAM..=)
      ICTEN DUAN ICIN AMINNNN DERIM CANIM..<3

      Sil
  8. kuzum Rabbm sizi hiç ayırmasın sevginiz baki kalsın inş. Rabbim herkese hayırlı bir eş nasip eylesin. Bende kardeşini sorcaktm face yi takip edemedm pek demek oda geldi:) oh daha ne istiyon sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DAHA NE ISTERIMM DEMI..=)
      BÖYLE GUZEL DUALAR OKUMAK NEKDR GUZEL AMINNN CANIM..HERKESE BOLE MUTLULUKLER YASATSIN RABBIM EN HAYIRLISINDAN INSALLAH..<3

      Sil
  9. Gözün aydın abla Rabbim ömür boyu mutluluk versin inşallah :) Herşey dilediğince ve gönlünce olsun ..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)