18.06.2012

2012 DAVETİYE ÖRNEKLERİ

Herkese merhaba..
 Bu hafta sonu koşuşturmalar içerisindeydim malum düğün yaklaştı, anca blogumun başına geçebildim..=)
Çok şükür Rabbime herşeyimizi yavaş yavaş hallediyoruz..

Okadar güzel bir duyguymuş ki insanın yuvasıyla ilgili işlerde koşuşturması  (Rabbim nazarlardan saklasın İnşallah)..
Buara yüzümde güller açıyor buyüzden, Rabbim eksikliğini yaşatmasın..!
Herkese de nasip etsin İnşallah.

Düğünde en önemli şeylerden biride davetiye seçimi..
Bende yavaş yavaş araştırmaya başladım tabi..
Önceden hazırlıklı olmayı,araştırmayı,fikir almayı daima sevmişimdir..

Benim gibi düğün,nişan hazırlıkları yapan blog arkadaşlarımın olduğunu bildiğim için fikir olsun diye hoşuma giden birkaç davetiye modeli eklemek istedim bende..

Bakalım seçtiklerimi beğenecekmisiniz..





















Bu davetiyede benim nişan davetiyemdi..Kalp aşığı birininde davetiyesinde kalp olmazsa olmazdı zaten..=)


Düğünde neye karar vericem hiç bilemiyorum işimiz baya zor olacak galiba ziraa hepsi birbirinden güzel..=)
 Umarım sizlere biraz da olsayardımcı olabilmişimdir...

Peki sizce hangisi olmalı..???

7 yorum:

  1. oohh ohh maşalahhh allah hep gülmeyi mutlu olmayı nasib etsinn inşallah ben bir kalp sever olarak 5 ve 6 ya bayıldımm :) onlardan birini seçiniz lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm sağolasın..<3<3<3
      seçimler güzelmiş banada bunlar önerilirdi ancak..;)))

      Sil
  2. Önce maşallah diyim mutluluğun daim olsun inşallah :)
    Sonra Allah bana da hayırlısıyla o günleri nasip etsin diyorum :)
    Ben çok zor karar veririm ama bencede seçmek çok zor :)
    3,6, ve 15 deki o dantel gibi görünen çok hoş muş :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim baştan ikinci olan benim düğün davetiyem ve iyiki de onu yaptırmısım hıc tanımadıgım kişilerin evinde davetiyemin dantelini görmek beni çok mutlu etti. hatta bi espirimiz bile var dağıtırken 25 yıldır yaptığım dantel ceyızımden :))

    YanıtlaSil
  4. mrb öncelikle hayırlı olsun

    hepsi çok şık çok güzel ama inan davetiye çok basit bir detay genelde okunduktan sonra çöpe atılır.bu yüzden şık ama sade seçimler yapmanı dilerim nede olsa yeni yuvan için madiyatının ufacıkta olsa sarsmamış olursun hemde müsriflik haramdır.ama genede inanın herşeyin en güzeline layıksınız.hoşçakalın

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel ama benim nisan davetiyelerim yukaridaki denizkabugunu secmistim halaa aklim onlarda :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. GERÇEKTENDE GÜZEL SEÇİM OLMUŞ,
    BENDE DÜĞÜNÜM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM FİKRİM DEĞİŞMEZSE..=)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)