22.10.2012

EVLİLİK HİKAYELERİ VOL 3

Herkesçiklere merhabaaaa..
Nasılsınız bakalım..?
Ben iyiyim hamdolsun,
koşuşturmacaya devam.
Yarın komşularım bana gelecekler hazırlık içindeyim..=)

Bugün yine bir evlilik hikayesi daha okuyalım istedim..
Ben çok sevdim şayet,
heyecanlı oluyor böyle güzel şeyler okuyunca..=)
 Sizde bu güzel hikayenizi bizlerle paylaşmak isterseniz eğer
cicibiciseylerr@gmail.com  adresime mail atabilirsiniz..

Gelelim bugün ki hikayemize,
Bugünde İşte Benim Küçük Dünyam blogunun sahibesi güzel arkadaşım fatmamın hikayesine şahit olacağız..
Başlayalım bakalım neler yazmış bizlere..



 Hikayemin çok başlarından başlamak istiyorum, istanbula gelme hikayemden. 
Okulu yeni bitirmiştim yogun bir şekilde iş arıyodum.
öğretmen olacaktım bilg.öğretmeni olmasına kesin gözüyle bakıyordum işe girip kendime araba alıp huzurlu bir hayat düşünüyordum hiç beklemediğim şekilde işim olmadı.

Küçük yer tabi kız isteme olayları bana nekadar uzak diye düşünürken başıma geldi.flimlerde olurduya istemeyen kız bakımsız çıkar karşılarına fln onu bilem yaptım en son gelen ler tanıdığım biriydi iyi bir insan tabii evlilik hiç aklımda yok asla diyorum.ama hiç sesimi çıkarmadım babam istemdi ve benim istediğimi sandığı içinde çok korkmuş bana zorda olsa isteemdiğini  söyleyince bende istemiyorum dedim.babacığımda ben istiyorum ama o istemiyo diye istemediğimi düşündü çook sevindi kızım beni dinledi diye bunları neden anlattım ne alaka diyebilirisiniz.

şöyleki benim ailemsiz istanbulda yaşamam (ananemin yanında olsa dahi)imkansız diyebilirim ailem çok tutucuydu kader işte tam o dönemde istanbuldan iş bulundu orası nasıl oldu bilemiyorum kader işte .babamda ben sana güveniyorum gidebilirsin korktu tabii evleneceğim diye gönderdi beniJ
1 senem geçti ist ,eşim ünv arkadaşımın iş arkadaşıydı o yakıştırdı bizi ,sürekli birileri bana birilerini yakıştırıyo evlilik istemiyorum diyorum.

tabi 1 seneye yakın böyle lafta kaldı ,eşim benim resmimi görmüş çok begenmiş bunları sonra bana mektubunda yazıyor.7 ekim  ramazan günü taksimde arkadaşlarla iftar acmaya karar verdik arkadaşım onuda cağıracağını söyledi .
ilk karşılaştığımda gözlerini gördüm  okadar güzel bakan gözler gördüğümü hatırlamıyorum.içinin güzelliği gözlerinden yansıyo gibi geldi oan ve gerçektende öyle.
İnsanın kaderi olunca bu denli rahat oluyo heralde karşısında yoksa okadar rahat konuşup yemek yiyemezdim.Sonrasında bir kere daha görüştük beşiktaşta güzel bir gündü.
Kırk yıllık arkadaş gibiydik .Sonrasında kötü bir olay yaşadım bir akrabamızın çocuğu hiçhoş olmayan konuşmalar yaptı bana ben o üzüntüyle ağlayarak eşime anlatmışım oda işi gücü bırakıp destekolmaya geldi dayanamayıp çocuğun yanına gitti seni düğünümüzde görmek istemiyorum dedi.
yanı çok ani olmuştu kötü bir olayla gelmişti ama o günden sonra evliliğe adım adım ilerledik. ben avrupanın bir ucunda o anadolunun bir ucunda yaşamasına rağmen hep yanımdaydı.Mesai çıkışı  gelirdi ananemde kaldığım ve kahyam da çok olduğu için odamın kapısını kilitleyip gizlice gidişlerimde olmuştur(kımseye örnek olmak istemem bu konularda)

eşimi gören hiç kımse olumsuz bişey söylemedi.gözlerine bakan kımsenın olumsuz bişey demesi mümkün değil çünki.Birbirimize çok benziyoruz  konuşmadan bile anlayabiliyoruz  birbirimizi .kısa sürede evlilik kararı aldık ben ailesiyle tanıştım.Hala onlara giderken o günleri hatırlıyorum o heyecanımı .annem memleketten geldi aileler tanıştı babam istemeye gidilince  gördü damadını ailesini zaten nişanlığımda cantamdaydı istendi ve nişan oldu.Herkes bize tencere kapak derdi halada öyle şükürler olsun.

Nikahta içimde ukte kalan nikah memurunun iyi günde kötü günde başlayıp ..kabul ediyomusun sorusuna eveeeeeeeeeeet diye haykırmak .
hiç düşünmemiştim o anı kabul ediyomusun deyinde bende kabul  ediyorum demiştim .
eşim şööleee bi bakmıştı bana oda nesi der gibi.
ama bilemediimm.hala güler bana kendileri.

Aileler arası hiçbir sorun yaşamadık,sadece eniştem hiç sevemedi eşimi,oda kıskançlığından aynı dönemde oğluda evlendi yok ben eşimi düşünüyomuşum çok harcama yapmıyorum neo yasınmı almıyo fln kendi gelini biraz masrafa soktuğu için kendilerini benim tutumlu olmam canlarını sıkmıştı.benimde azda olsa moralimi bozmuştu o dönem.başka hiçbir şeyimize karışılmadı her şeyi ikimiz yaptık çok şükür.
İlk yadırgamıştım hiçmi ilgilenilmez hiçmi yardımcı olunmaz(eşim kendi biriktirdiği parayla ve hiç borca girmeden yaptı her şeyimizi)
gerçi bende istemedim birilerine bağımlı olmayı her şeyi kendimiz yapalım istedim ama bu kadarıda fazlaydı.ama tanıdıkca anladım belki abarttılar ama çocuklarını okutana kadar ellerinden geleni yapıp sonra kendi ayaklarının üstünde durmalarını istiyolar kızlarını bile okul bitince ne kararlarına ne hayatına karışmıyorlar tabi nasihat doğru yol gösteriliyo ama karar  çocukların.
bu huylarını çok seviyorum.(konuyu saptırmıyım) 

düğünümde kornam bozuldu tam konvoy sırasında ,takı takılırken iğneleri unuttuk gelen çiçeklerden topladık iğneleriJhiç oturmadım sürekli oynadım çok güzel bir düğündü .

1.kınam eşortman partisi gibi oldu öyle otururken kalabalıklaştık biri mumları getirdi herkes eşortmanlı felan ama eğlenceliydi.
 2.daha kınaya benzedi tabı.

Bu yazıyı yazacağım diye taa yeni tanıştığımız ve devamında ufak notlar almışım.belki unuttuğum ayrıntılar vardır diye ama sürekli seviyorum,aşığım deyip durmuşum.yani çok inişli çıkışlı bir evlilik hikayesi değil benimkisi tanıştık ilk haftadan evlenmeye karar verdik uzatmadan evlendik ve her dakikasında mutluyduk çok uyumlu bir çift olduk zaten birbirimizede benziyoruz.Allahım herkese huzurlu anlaşabileceği insan nasip etsin.

Canım eşim ona seni ilk günki gibi seviyorum dediğimde, ben seni ilk  günlerden çok daha fazla seviyorum der.gerçektende öyle paylaşımlar arttıkca ,ortakyanlar keşfedildikce artıyo sevgi.Hala onsuz yaptığım her şeyde eksiğim.Hep böyle devam eder insallah..


4 yorum:

  1. ne güzel bir hikaye. allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah. anlatış üslubunuda çok beğendim zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. MaşAllah, Allah mutluluklarını daim etsin :)

    YanıtlaSil
  3. Allah nazardan saklasın maşallah.. :))

    YanıtlaSil
  4. Yaa bayıldım hikayenize Allah mutluluğunuzu daim etsin 41 kere Maşallah diyelim de nazar değmesin :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)