16.10.2012

MİMLERİ SEVDİĞİMİ SÖYLEMİŞMİYDİM...=)

Uzun bi aradan sonra mimlere kaldığı yerden devam...
Çok çok eğleniyorum mimlerde..
Herkes beni mimleyebilir..=)

Uzatmadan başlamak istiyorum ama ilk önce beni mimleyen Roseone balıma çok teşekkür ederim..
Mimin konusu: 5 Şey Mimi..=)

1-Çantandaki 5 şey..?


*Gözlüğüm
*Cüzdanlarım
*Akbilim
*4lü makyaj malzemem (hiç ayrılmazlar..=)
*Ağrı kesicim

2-Odandaki 5 favori şey..?


*Beyaz çiçekli saatim en favorilerimden..
Canım hilal ablam hediye etmişti..
*Kalpli kutum..
Birgülümün bayıldığım hediyesiii kalpli kalpli..=)
*Yarimin aldığı şirin beyaz kedim..
Gelin yaptım ben onu ama..=)
*Kalpli iğnedanlığım..
Düğün için almıştım şimdide böyle kullanıyorum..
*Makyaj ve takı kutum..
Kardeşimin kız arkadaşı ünide ev hediyesi getirmişti..=)
Çoğu hediyeymiş buarada..=)
Hep hepp hediye almak kadar güzel bişey yok tabi...
Mümkün olsada hergün alsak..=)))

3-Bu ay planladığın 5 şey..?


* Dikiş öğrenmek için kursa yazılmak istiyorum.
Kendime tunik,elbise..vs dikmek istiyorum bendeee..


* Smmm staj sınavına hazırlanmam gerek acilen..=(


*Fena değilim ama daha iyi yemek yapmak istiyorum...
Azimliyim bu konuda..=)


* Photoshop öğrenmeye merak saldım buara..
Yavaş yavaş geliştirmek istiyorum..


* Blogumun izleyici sayısı 500 olunca inşallah güzel bir hediye çekilişi yapmak istiyorum.
Araştırmalar başladı şimdiden..

4-Almak istediğin 5 şey..?


* Sağlam bi çizme almam lazım bu kış..
Önerisi olan yazabilir..=)


*Tabiki aşık olduğum nikon fotograf makinelerinden istiiiyooorummmm..
İnşallah birgün kavuşacağız..



* Uzun bir pardesü almam lazım kış için..
Eteklerin üstüne giyinmek için.
Pardesünün etekten kısa olmasını hiç sevmemişimdir..



* Buara fena taktığım ev botları kesin alınmalı..
Benim gibi kışın ayakları hiç ısınmayanlar için muhteşem birşey..


*İki parmağa takılan yüzüklerde favorim oldu..
Güzel bulursam eğer alacaklarım arasında..

Cevaplamak İsteyen herkesi davet ediyorum bu mime..
Kolay gelsin..


10 yorum:

  1. Kuzum göz kalemin benmkinden .) ayyy odandakiler ne cici kalpli kutumu da kullanıon ne güzl bunu gördükçe daha mutlu oluyorum tatlım :) almak istediklerimiz de hemen hemen aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazıları aynı gerçektende..
      kullanmak olurmuyum balım seve seve kullanıyorummm

      Sil
  2. Cok eglenceli bir mim olmus. Yuregine eline saglik..

    YanıtlaSil
  3. Hiiiim almak istediklerin cok hos. benim de alasim geldi:))) umarim isteklerini yaparsin canim

    YanıtlaSil
  4. blogumda hediye çekilişi var.beklerim canım:-)

    YanıtlaSil
  5. Ayyy bende Nikoncuuk istiyoruuuummmm amaaa :'( Hadi bakalıım inş kısmet olur diyelim :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım bilgin var mı bilmiyorum ama bana da Mervenin kırmızısı haber verdi. Yazıları çalan bir hırsız var orda senin de yazını gördüm bilgin olsun:(http://www.ozderihali.com/orgu-kazak-modeli.html

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)