19.10.2012

ARKANDA NE VAR..? -19 =)


Rüzgara Doğru  blogunun sahibesi güzel mi güzel bir etkinlik başlatmış..
Ben ilk duyunca çok heyecanlandım ve sevdim.
Özellikle fotoğraf çekmeyi sevenler için çok ideal...
Ayrıntılar için doğru arkadaşımın bloguna..
 Tıkkk tııkkkk yapın bakım..^_^

Vee bende yeni gördüğüm için postu bugünden itibaren  başlamak istedim fotoğraflarıma..

Bugünün adı ''Arkanda ne var..?''


Rahatına düşkün biri olaraktan arkamda tamda pembiş yastığım var..=)

Diğer günler için sabırsızlanmaktayım ama ben...^_^
Bakalım nasıl fotolar çıkıcak..

5 yorum:

  1. Bende bunu çok sevdim artık hergünü fotolarım :) yastığında ii uyumalar tatlım :D

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederım canım..haydi fotolamaya ozaman..;)

    YanıtlaSil
  3. ilginçmiş...
    arkama baktımda tam 4 tane yastık var nasıl keyfine düşkünüm anla yani:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN BAYA BAYYAAA DÜŞKÜNMÜŞÜN MASALLAH CANIM..=)

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)