3.10.2012

YİNE BİR KARIŞIK POST

Merhabalar...!
Yuvamda düzenimi yavaş yavaş oturtmaya başladım buyüzden postlarda ardı ardına geliyor işte..
Umarım sizde bu halden memnunsunuzdur..=)

Karışık postları okumasınıda yazmasınıda çok sevdiğimi daha önceden söylemiştim sanırım..
Yine bir karışık postla karşınızdayım canlar..
Bakalım bu karışık postumuzda neler varmış...


İlk ev hediyemi almış bulunmaktayım.
Bayıldım resmen,
çok seviyorum dualı tabloları
yavaş yavaş evimin her köşesinde yer vericem inşallah..


Tabloların yanında bu tarz sticker larda favorim oldu..
Nekadar hoş duruyor değil mi..?


Evliliğimizin başlarında evde ne net vardı nede televizyon,
bizde canımız sıkılınca bol bol tavla turnuvası yapıyorduk.
Yarimi yenmek zevkli oluyor..=)
Yüzündeki ifadeye bayılıyorum..^_^
Postumu okursa paparayı yicem ama yine..
hahahah..=)))


Üsküdarı talan etmiştik bu pizzayı bulabilmek için..
Koca üsküdarda bi pizza hut,bi little caesars, bi pizza pizza olmaz mı ya..:/
Sonunda domino's buldukda yedik..=)
Immmhhh canım çekti yine behhh..=)
Geçelim en iyisi geçelim..


Güzel bacım Sihirli Kokoshcumun sayfasında görüp bayıldım gelin damat şişe kılıfları evimde yerlerini aldılar.
Bu güzel çeyiz hediyesi için bacıma birkez daha teşekkür ederim..!


Ama ben bunlara bayıldım kiii yaaaa..^_^
facebook sayfamdada dediğim gibi bundan çok güzel ev hediyesi olmaz mı...=)))


Bende nutella aşıklarındanım.
Aşık olmayan yoktur heralde dime..
Sabahları nutella akşamları lays yemekten,
sivilce nedir bilmeyen ben tanışmış oldum bu ikili sayesinde..=)


Geçenlerde yenimodada gezinirken görüp vurulduğum elbise,
ama neyazıkki tükenmiş bile.
Çabuk vedalaştık oyüzden..=(


Kocişimle birlikte üsküdar kaçamağından bi görüntü..
Yanımda eşim karşımda günbatımı,
süper üçlü olduk..


Dün 746 kez tıklanmış blogum,
çok çok mutlu oluyorum böyle güzel şeylere şahit oldukça.
Seviliyorum galiba ben ya..^_^


 Cadı kızın dırdırı varya hani benim canım böcüküm o,
hehh işte onun hediyesi bu terlikler işte
bayıla bayıla kullanıyorum yuvamda.
Kalpleri gördükçede mest oluyorum mesttt..=)


Banyomun böcükleri bunlarda..
Gidip gelip seviyorum minnaklarımı.
Evin heryerini bunlarla doldurasım var..;)


Karı koca angry bird aşığıyız biz..
Kızgın ama şirin kuşlar..=)
Almalı bu tişörtten seneye giyinilmeli..;)


500 izleyiciye çok az kaldı,
hediye bakınmaya başladım bile ben..
Bakalım şanslı kişi kim olacak..


8 yorum:

  1. En güzel günlerde kullan terlikleri böcükümmmmm;)
    Sana herşey yakışırrr:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL BALIM BENIMMMM..SEVE SEVE MUTLULUKLA KULLANIYORUM VALLA..;)

      Sil
  2. oh oh ne guzel gule gue kullan hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  3. canım herşeyin negüzelmiş.terlikler çokhoş zevkine sağlık arkidişimim

    YanıtlaSil
  4. O güzel yuvandan huzur hiiiiiiiç eksik olmasın inşallah canım ablam :) Hepsi çok güzel güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIMMM TESEKKUR EDERIM CÜMLEMİZİN YUVASINDAN HUZUR EKSIK OLMASIN INSALLAH.

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)