12.10.2012

SEVDİM Kİ BEN BURAYI..=)

Kız kulesi hep çok büyüleyici gelmiştir bana..
Dalıp gidiyor insan..

Evliliğimizin ilk haftasonunda gitmiştik üsküdara.
İyikide gitmişiz,
çok çok çok hoşuma gitti..
Gün batımında kız kulesini seyretmekte baya zevkliymiş hani..
Hele birde insanın sevdiği yanında olursa tadından yenmiyormuş..=)

Fotolar benden daha güzel anlatıyor galiba..



Görüntünün güzelliğine bakarmısınız..
Bitarafta gün batımı bitarafta kız kulesi..

 

Bizzz olmadan olmazdı ama post dime..=)


İşte ben buraya bayıldımmmm...
Sahil boyunca merdivenlere bu şekil minder koymuşlar..
İnsanlar hem rahat rahat oturuyor, hem görüntünün tadını çıkarıyor hemde ayaklarına kadar ne isterlerse geliyor..
Şahane değil mi..


Güneş gittikçe insan biraz üşüyorr,
 ayaklarımı ısıtmakla meşguldüm bende burda..=)


Nargile aşığı yarim ordada buldu nargileyi..
Otlanmasam olmazdı ama bende seviyorum azıcık ucundan..=)




Ve yavaş yavaş güneşimizi uğurladık...
Her haliyle güzel ama kız kulesi...

 



Kapanışı boğaz manzarasıyla yapayım istedim...
Buara bi boğaz turu yapmalı,
 kış gelmeden...

 

14 yorum:

  1. ohh sefanolsun .ama galiba ben seni seviyorum yaaaw:))

    YanıtlaSil
  2. Cidden harikaymış nargilede çok ii ama ben artık töbe ettm daha içmicem :D bi kez içtm başım döndü .)) öptüm seni şekercimmm muahh bende bekliyorm buara hiç uğramaz oldn bloğuma haberin ola ::)

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflar çok güzel...
    sende öyle...
    Allah sevginizi daim etsin canım...
    insan sevdiğiyle gezince heryer güzel dimi :))

    ben doğma büyüme İstanbul üsküdarlı olunca kızkulesini sizden dahaa fazla seviyorum tabi...
    akşama kadar otursan hiç sıkılmazsın öyle güzel bir yani...
    öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım amınnn..
      valla doyulmuyor oraya ya muhtesemm

      Sil
  4. çook güzel gerçekten de. gezin gezebildiğiniz kadar evliliğin ilk yılları çok ama çok güzel oluyor. maşallah diyim, sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik guzel vallahi..
      evet cocuk olunca brs zorlasır topragım..

      Sil
  5. Harikkaaaa :)Siz de kız kulesi de mükemmel görünüyor ablacım.. Kış gelmeden boğaz turu şart :)

    YanıtlaSil
  6. Kız kulesini bende çooook severim !
    Boğaz ayrı bir güzel ;)
    Güzel birgün olmuş ;)

    YanıtlaSil
  7. Canım, Rabbim hayırlı geçim versin, ağız tadınız hiç bozulmasın, yüzünüzdeki o güzel gülümseme hiç bir zaman solmasın inşallah.
    Kız kulesini ben de çok severim, yaz akşamları sık sık uğrak yerimiz.
    Hele akşamları o minderlerin üzerine oturup eşimle bir yandan çayımızı yudumlayıp, bir yandan kız kulesinin ihtişamına bakarak hayale dalıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amın canım cok tesekkur ederımmm..<3
      bende bayıldım o mınderlere..

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)