9.10.2012

SİYAH-BEYAZ EN SEVDİKLERİMDEN

Herkese merhabaaaa...
Keyifler nasıl bakalım..?
İyisinizdir inşallah canlar..

Yine uzun zamandır kombin postu yayınlamamıştım,
dedim bugün yazayım bari..
Hemde yeni cicimi sizlere göstermek istedim..

En sevdiğim renklerdendir siyah-beyaz birlikteliği.
Herzaman kurtarıcı renklerim olmuştur.
Hemde kendime çok yakıştırırım bu ikiliyi..=)
Nekadaaannn mütevazi bi bloggerım değil mi..=)


İşte yeni cicim karşınızda efenim..
Nezamandır istiyordum tunik almayı ama istediğim gibi bulamıyordum.
Ya kolları biraz kısa oluyordu yada boyun kısmı açık..
İçine tekrardan badi giymeyeceğim bi tunik arıyordum ki,
geçenlerde eşimin iş çıkışına kadıköye gittiğimde lcw de bu tuniğe rastladım..
Sadece 2 bedeni kalmıştı,
şansıma tamda biri benim bedenim çıktı  ve kaçırmak istemedim aldım hemen..=)
Eşimde beğenince tam içime sindi cicim..


Kemer konusunda biraz düşünceliydim belime olcakmı olmıcakmı, bol gelicekmi gelmicekmi diye ama 
neyseki bi problem çıkmadı..


En sevdiğim babetlerimde tam takım oldu kombinime.
Kokoşum kardeşim ben nabım seviyorum tüylü, süslü püslü şeyleri..=)

Buarada yuvamda yaynladığım ilk kombin postu olduğunu farkettim..
Postumu yayınlar ve kaçarım ben artıkın.

Aramıza yeni katılan arkadaşlarada kocamannn bi hoşgeldin demek istedim..
Vee sessiz takipçilerimede seslenmek istiyorummmm,
sesss verin canlarım benim...^_^


19 yorum:

  1. maşallah tatlım iyi günlerde kullan inş ;)

    YanıtlaSil
  2. Tuniğine bayıldım bana da beyaz eşarp çok yakışıo ama alamadım bir türlü :( eminim sana da çok güzl olucak ama bununla bir resmini görmek istiyom kzuum :) lütfennn teşekkür ederm güle güle giy tatlm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilseydim sanada alırdım kuzum şaldan uyguna aldım ben..
      resim gelicek inş.giyindiğim zaman kıyafetlerımı..=)

      Sil
  3. canım merhaba,
    kombin çok güzel bu tuniği bende lc wakiki de görmüştüm çok hoşuma gitti boyuda gayet iyi...
    güle güle kullan canım...
    eminim çok yakışmıştır...

    bu arada balayına gittin mi bilmiyorum ama sayfama uğrarsan güzel bir mekan görebilirsin...
    belki sizin içinde alternatif olabilir...
    öpüldün canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende boyuna ve gayet kapalı olusuna vuruldum canım benım..çok tesekkur ederım guzel yorumun ıcın.öptüm..

      Sil
  4. merhabalar,
    gerçeten çok zarif bi kombin olmuş tuniğine bayıldım hemen lcwnin yolunu tutmalıyım :))
    artık hazırladığın kombinleri yayınlamanı sabırsızlıkla bekleyeceğim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka ugramalısın ama yenı sezon degıldı ıns bulursun..
      zaman zaman yayınlıcam söz..=)

      Sil
  5. Tunik çok hoşmuş.. Geçenlerde ben de uğradım lcw'ye ama hiç güzel bişe bulamadım :) tabi ilk kez bebeğimle dışarı çıkıp etraftan çok bebeğe bakmış olmamla da alakalı olabilir :)
    Güle güle giyin inşallah.. Eminim çok yakışacaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın bebişini..evet co zor olur hem bebiş hem alışveriş Allah kolaylık versin..
      güzel yorumun ıcın cok sağol canım herzaman beklerim..

      Sil
  6. tuniği çok begendim cnm tam kurtarıcı güle güle giy
    eminim üstünde dahada güzel olacaktırr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bıtanem..
      senın dıktıklerınde harıkaa bak terzım ılan edicem seni he yakındır:D

      Sil
  7. bayıldım tuniğe çok güzel.kombinde çok hoş olmuş. eminim çok yakışmıştır sanada. güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  8. ben sessizlerdenim. gerçekten güzel bi tunik. bulursam bende alırım. takipteyimmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ses vermene sevindim adsız arkadasım ama adınıda yazsaydın dahada sevınırdım..
      herzaman beklerim..

      Sil
  9. Tuniğini beğenmedim ablacım üzgünüm.. Çünkü Bayıldııım :)Bende böyle rahat giyimlik tunikler bulsam stok yapacağım ama yok içime sinen bir şey bulamıyorum :) kombinin çok güzel olmuş.. Yeni yuvanda nicee kombin postlarına inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitanecikim sağolasın..
      bende bayılıyorum tunıklere böyle guzel buluncada kaçırmıyorum haberdar ederım senıde buldukça..:*

      Sil
    2. Harika olur ablam :) teşekkür ederiimm ..

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)