30.10.2012

EKİM 20-21-22-23-24...31

Herkesçiklere hayırlı akşamlar dilerim...
Tatil bitti kaldığı yerden devam...

Rüzgara doğru blogunun sahibesinin düzenlemiş olduğu her güne 1 resim etkinliğini hepimiz çok sevdik anlaşılan..
Araya bayram girdiği için post yazamadım ve günlerim biraz birikti,
oyüzden toplu olarak yayınlayacağım gün gün resimlerimi..

Haydin başlayalım bakalım benim resimlerim hoşunuza gidecekmi..

EKİM 20-SAÇ


İşte küçük ben..=)
Küçükken saçlarımı iki yandan toplattırırdım babanneme, çok hoşuma giderdi kırmızı kurdeleli saçlarım..=)

EKİM 21-LEZZETLİ


 İlk kez denediğim donnatlardan herzaman isterimki ben..=)
Baya lezzetliymiş..
Eşimin bu konudaki yorumu şöyle ki : '' İyice amerikalı gibi olduk yahu bi kahvemiz ve polis arabamız eksik'' =)))

EKİM 22-BİTKİ


 Benimde kitap arasında kurumuş bir gülüm var..
Eşimin aldığı ilk gül...

EKİM 23-AYAKKABI


En sevdiğim ayakkabılarımdan biri..
Hemde bayram kombinimden bi detay.

EKİM 24-RAHAT


Yeni pembiş cicilerim.
Kışın ayacıklarımı sıcacık tutacak papilerim..
Altlarıda bi yumuşacık ki baya rahat anlayacağınız..

EKİM 25-KIRMIZI


Yüreği güzelim ayşegül ablamın hediyesi,
kullanmaya  kıyamadığım kırmızı kalp mumlarım..

EKİM 26-HUZUR


Rabbime şükürler olsun yarim benim huzurum.
Yüzüne her bakışımda yüreğimdeki huzur anlatılamaz..

EKİM 27-HAVA NASIL


Hava bugün bi tuhaf,
bi açıyor bi kapıyor.
Ama güneşi yakalayabildim..;)

EKİM 28-BİR DUYGU


Tabiki AŞK..

EKİM 29-MANZARA


Bayramdan önce boğaz turu yapmıştık..
Akşam daha bir başkaymış..

EKİM 30-MASANIN ÜSTÜNDE


Masamın üstünde bu güzel çiçekler durmakta..
Gerçek değil ama ben yinede çok seviyorum..

EKİM 31-SEN


 İşte ben...=)


16 yorum:

  1. canım benim çocukluk fotona bayıldım :))
    çok şekersin çook :))
    Maaşallah...
    bu arada pembiş ev botlarını da çok beğendim :))

    Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİHİİİHİ ŞİRİNİM DİME..=)
      TAVSİYE EDERİM ÇOK SICAK TUTUYO AYACIKLARI..
      AMİNNNNN..

      Sil
  2. bayıldım ne güzel cekmişssin :) en hava ve seni begendim :) yarinle olan resmine de kocaman bir maşallah diyorum :) cicim senin düğün postun nerelerde kuzum ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL BİDENEMMMM..
      DÜĞÜN POSTUM GELECEKTE ORJİNAL RESİMLERİ BEKLIYORUM TATLIM.

      Sil
  3. 500 izleyicini tebrik ederim :) bu tür postlar hoşuma gidiyor, sanırım ben de başlayacağım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de cok guzel. ama dugun fotografin ayri bir guzel. Rabbim mutlulugunuzu daim etsin

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık güzel ablam.. papilerine bayıldım :) kırmızı kurdelelerini yerim seniiinn :)

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğim fotoğraf huzur oldu :) veeee o kitabın arasındaki gül bende gül almayı çok severim ve o gülü sonsuza dek kurutup saklamayı

    YanıtlaSil
  7. İlk olarak düğün resminize bayıldıım =) İkinci oarak küçüklüğünü komşumuzun bi kızı vaar aynı ona benzettiim =) Üçüncü olarak papiler çok tatlıı =) Güle güle giy ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEPSİ İÇİN TOPTAN TEŞEKKÜR EDERİMMM BENDE OZAMAN..=))

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)