18.10.2011

İSTANBUL SAPPHİRE AVM-SEYİR TERASI-SİMÜLASYON

Herkese hayırlı akşamlar, keyifler nasıl bakalım umarım iyidir..
Hafta sonu ben yine sevdiceğuumle gezmelerdeydim fıstıklar..Buara sürekli gezesim var yağmur çamur dinlemiyorum geziyorum..Gerçi yağmurda gezmeyi hiç sevmem ama iki gönül bir olunca böyle durumlar olabiliyor işte..:)
Geçenlerde blogcan arkadaşım OTUZUNDAN SONRA nın postunda gördüğüm üzere bu hafta sonuki rotamızı belirledik...4.Levent teki SAPPHİRE AVM ye gittik.Seyir terası ve simülasyonu için..Çookk güzel bir yermiş gerçekten tek kelimeyle bayıldım diyebilirim ki ben gittiğimde hava baya bozuk yağmurlu bir gündü..Ama yinede muhteşem bir yer olmuş bu durumda bile beğenmemek elde değil..
Dediğim gibi hava yağmurlu olduğu için resimlerim çokta güzel olmadı çok üzgünüm ama ben yinede bir iki foto koyacağım..Bu avm hakkında birazda bilgi vereyim size aklımda kaldığı kadarıyla ve fotolarla birlikte..

Sapphire Avm Avrupanın en yüksek binasıymış..200 metre boyunda..Ve seyır terasından 360 derecelık açıyla her yerı gorebılıyorsunuz ne kadar güzel değilmi..


Herşey minicik görünüyor..Seyir terası aksam 10 a kadar açık içerde kalabılmek ıcın bellı bır süre yok istedıgınız kadar kalabiliyorsunuz..


Simülasyon+Seyir terasına 2 kişi 50 tl verdik..Öğrenci olanlar için fiyat daha uygun tabi..Simülasyon daha başka güzel..4D li ve 10 dk.sürüyor ama insan büyük keyif alıyor ben çok sevdim..Simülasyonda helikopterle Seyir terastan çıkıyorsun köprüleri,Topkapı Sarayını,Ayasofya Müzesini,Haliçi,Sultanahmet Camisini ve şuan aklıma gelmeyen bir çok yeri sanki helikopterdeymişsin gibi geziyorsun..


Terasın hem açık hemde kapalı olarak bakılabilcek 2 yeri var..Resimdede görüldüğü üzere ben o an kapalıdaydım asağı kısım ise açık olan kısmı onların üstüde taşlarla örülmüş yağmur gelmıo altına saklanabilirsiniz..:) Ve oturup çayınızı kahvenizi orada içebilirsinizde..



Aşağıdaki resimde kapalı dediğim yer ordan da manzara yine güzel tabiki..Hee birde şunu söylemek istiyorum avmden asansöre binip seyir terasa çıkılıyor asansör okadar hızlı ki hemencecik geliveriyorsunuz..Sanırım 54 katlı birşeydi yanlış hatırlamıyorsam 18 km hızla 50 saniyede çıkıyor terasa..


Kesinlikle tavsiyelerim arasına girdi bu görülesi yer mutlaka gidin derim.. Haftayada plan yapmaya başladım şimdiden Haramidere deki Torıum Avm ye gitmek istiyorum, içindeki kar pistine madem kış geldi bizde kayak yaparız değil mi..:) Görüşmek üzere..

12 yorum:

  1. Gezmeler yarasın böcüküme;)
    ohh mis bakalım belki birgün bende uçarım bellimi olur:))

    YanıtlaSil
  2. amanınnn:))
    canımm sanki düşüverecekmişsin gibi geldii bi annn:))
    ürperdim..
    benn korkarı o kadar yüksekte beee:))
    senn gezz tozz,anlat ablana yeter:))
    oldumu şirinemm:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzelmiş baya merak ettim.. İlk fırsatta gidicem. Paylaşım için teşekkürler canım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. her zaman önünden gecerim böyle bir terası olduğundan haberim yoktu:)saolasın canımcım.doya doya gez güzel anılar oluyo ilerde.

    YanıtlaSil
  5. bende çıktım gerçekten manzara süper ama en çokta simülasyonu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. CADI KIZIN DIRDIRI: Sağol tatlım..kesin uç bitanem emınım çok begenıceksın..

    BİRTUTAMKEKİK: Valla çok yuksek ablacım ınsan bıan gerçekten ürperiyor ama muhteşem biyer..Olmamı ya ben bol bol gezer anlatırım sana:)

    FİKR-İ ALA: rica ederim canım git tabi mutlaka çok begenıceksın..

    FATMA: Evet canım ilerde blogumdan okuyup gulebılecegım bırsuru yazımız oluyor..sevgiler.

    HATİCİNPEPELASI: Canım bende en çok onu begenmıstım cok degısık bı duygu değilmi..?

    YanıtlaSil
  7. gittin demek,çok sevindim ..güzel ama di mi?siz iki kişimi 25 tl verdiniz anlamadım,kişi başı mı?

    YanıtlaSil
  8. OTUZUNDAN SONRA: evet tatlım gittim valla senın postundan sonra hemde nasıl güzel yağmurlu olmasına rağmen hava..ayy canım yanlış yazmışım ya 50 tl verdik hemen düzeltiyorum..saol tatlım farkettırdıgın ıcın..

    YanıtlaSil
  9. resimler harika özellikle senin yandan görülen resmine bayıldım. sana iyi gezmeler canım..

    YanıtlaSil
  10. NESLİHAN: Toprağım teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  11. ben de simulasyona bayılmıştım :)

    http://tesetturisland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. BENİHANA: Hoşgeldin canım bloguma..hemen iadeyi ziyaret yapıyorum..:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)