6.10.2011

MAYBELLİNE XXL PRO VOLUME MASKARA

Herkese hayırlı günler diliyorum en başta..
Valla bu ara aklıma ne eserse sizlerle onları paylaşıyorum kombin fotolarına ara verdim gibi ama belli de olmaz bu ara bi dengesizleştim galiba:)
Geçen hafta kuzenimin nişanı vardı..Ard arda sözlendik nişanlandık biz kısmet böleymiş:)
Nişan günü kuzenimle süslendirken onun maskarasını kullandım ve bayıldım resmen..Ben gözümde ağırlık yapan topaklandıran maskaraları kullanamıyorum..Ama Maybelline XXL Pro Volume maskara o kadar güzelki hiç topaklanmıyor , kirpikleri dolgun ve uzun gösteriyor.

Kendileri çift taraflı ilk beyaz olan kısım sürülüp kirpikleri uzatıyor daha sonra siyah kısım sürülüp dolgunluk veriliyor..Ben çok beğendim kendilerini elimdeki maskara bitince bunu almayı planlıyorum şimdilik..
Rahatlıkla kullanılabilecek bi ürün kendileri tavsiyemdir artık..
Ben yine kaçar birazda iş yapayım değil mi..:)Görüşmek üzere..

7 yorum:

  1. Bir ara bende çift taraflı maskara kullanmıştım çok güzel yapıyor ama uğraşmak istemyorum iki kere yaşlandım galiba tembel işine kaçıyorum :)) Maybelline'nin rimellerini çevremdede tavsiye edenler var denemek gerekiyor galiba... kolay gelsin canım..

    YanıtlaSil
  2. bende kullaniyorum bunu daha dogrusu kullandim... simdi max factor maskara kullaniyorum odadaha güzel canim sana onu öneriyorum ben...

    YanıtlaSil
  3. tasarımın renkleri: canım dene bı bence emınım memnun kalıcaksın..sevgiler.

    nesliname: tatlım o dedıgının adı ne tam olarak?

    YanıtlaSil
  4. kullanmadım hiç,bu tür ürünler,ama eminim çok güzeldir,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. otuzundansonra:canım bende çok makyaj yapmıyorum aslında düğünde bayramda işte..oda hafif şekilde.

    YanıtlaSil
  6. almam mı tatlı cadım benım..muahh

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)