13.10.2011

HAFTA SONU MUDO CİTY GEZİNTİSİ

Herkese hayırlı akşamlar..
Hafta sonu sevdiceğimle Piyer lotiye gidelim dedik ama ne mümkün..Yağmur yüzünden kımıldayamadık hiç biyere.. Sevdiceğim çok sever yağmurda yürümesini amaaa ben cıkkk cııkkk hiç sevmemm kiii...
Cıpp cıppp suya basmak sinir eder beni üstüm başım ıslancak filan arabalar hızlı geçip su sıçratcaklarrr amannn yok kalsın valla..:) Oyüzden bakırköy semalarında dolandık avm ve cafelerde vakit geçirdik bu haftada böyle oldu malesef..
Bende bakırköye ondan önce varmıştım,dedim o gelene kadar bende bir avmyi gezeyim bakayım ne var ne çokk:) Biraz dolaştıktan sonra mudo citye yolum düştü..Amannıınn bide ne göreyimm öyle şirin şeyler vardı ki zor tuttum kendimi hepsini toplamamak için..
Ama ne yazık ki çok az foto çekebildim çünkünümm sevdiceğim hemen geliverdi..:)

İlk olarak matruşka bebikleriyle başlamak istedim çünkü ben kendilerini çok sevdim..
Kendileri tuz ve karabiberlik..:)


Büyük tuz küçük biber olarak yapmışlar kii çok şirinler dimi yaaa...Bir dahaki gidişimde almayı düşünüyorum çeyizime..:) Büyüğün içinde ayrı bir bölme yapmışlar tuz koyabilmek için..İlk favorilerim bunlar oldu...Gelelim diğerlerine..


Bunlar da yine aşık olduğum renk pembiş çerçeveler..Yani bana göre pembe size göre ne renk bilmiyorum:)
Şimdi diyeceksiniz ki ne alaka..:) Başka bir postumda yazmıştım renk körü olduğumu belki şaka yapıyorum sanmış olabılırsınız ama doğru ne yazık ki..:)
Birde hoşuma giden başka bir ürünse biber şeklindeki minik tencereler oldu ama onların fotosunu çekemedim çünkü paketi açık yoktu hiç hemde çok duramadım mağazada ki açmadan duramazdım heralde..:)
Daha bitmedi ama birtane daha birşeyy var beğendiğim..


Böyle süslü püslü ilginç mutfak eşyalarını pek seviyorum..Buda çok hoşuma gitmişti çok orjinal geldi bana..
Birde incili kıyafet askılarından gördüm onlardan da kesin alacağımdır..Resimlerim bukadardı sonra apar topar mağazadan çıkıverdim zaten koştummm canımın içisininnn yanına...:)
Bu postta buracıkta bitiversin artıkınnnn..Sevgiler...

5 yorum:

  1. cicibicim yine kendin gibi cicibici şeyleri fotolamışsın;)laf aramızda bende incik cincik ne varsa eve doldururum sonrada sıkılır anneme veririm;)ne yapıyım bazen bi bakıyorum ev olmuş minik ıvır zıvır dükkanı:))babamın bir lafı var bana kızım dışarda dükkanda mağazada ne var ne yok eve doldurmuşsun bırakta başkalarıda yararlansın:)))

    YanıtlaSil
  2. o matruşkalar ne kadarda sevimliler öle :) bende yağmurda yürümeyi hiç sevmem özellikle eşarbımın şekli bozulunca :))

    YanıtlaSil
  3. cadı kızın dırdırı: tatlım galıba benım evımde öyle ıncık cıncıklı bırsey olck çok seviyorum süsü..ama ben kıyamam kımseye verememkıııı:D

    tasarımın renkleri: evet canım birde öyle bir sorun var onada ayrı bir sınırlenırım kesın:)

    YanıtlaSil
  4. Canim ya insan sevdicegiyle yagmurda yürümesini sevmezmi :) bayilirim sahsen... Matruska tuzluklari cok sevdim yaaa... Sef tuzluklarda güzelmis dogrusu :)

    YanıtlaSil
  5. nesliname: datlumm valla romantık ama ben bi sevemedım yagmurda yurumeyı ıslanmayı sevmıorum galıba:) sende onlar kadar tatlısın kiiii muahhh

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)