11.10.2011

YOK ANACIM YOK YAPAMIYORUMMMM..:)

Neyi mi yapamıyorum..? Tabi ki alışveriş yapmadan yapamıyorum durduramıyorum kendimi:) Ama tabi ki çok uyguna alıyorum öle aman aman fiyatlar değil aldıklarım..
Henüz foto makinesi alamadım resimler yine biraz bad çıkmış..:(
Pembe fiyonklu badiyi pazartürkten aldım hemde çok uygun fiyata, sıkı durunnnnn..
Tam tamına 3,5 tlcik:)
Pazartürkte kendinize göre böyle uygun şeyler bulabilirsiniz..Her telden şeyler var orda ne arasanız..
Eşarbım ve beyaz kemerimde pazartürkten..Eşarbımı kuzenimin nişanı için almıştım.O post daha sonra gelicek,gerçi biraz gecikti..
2 Kemerimde 5 tlye geldi bana..


Kemerime aşık oldum ama..Tezgahta beni al beni al diye bağırıyordu:)



Vee fiyonk aşığı olan ben yine ne yaptım ettim fiyonklu birşey aldım kendime..
Kalpli olan şeylerede düşkünlüğüm çok fazla..Bu postumda da başka bir kalp aşkı var:)
Lacivert kalpli boleromuda lcw den aldım..Oda yanlış hatırlamıyorsam 12 tl gibi birşeydi..

Canlarım benden bugünlük bukadar..Herkese bol huzurlu akşamlar dilerim..Sevgiler....

14 yorum:

  1. Hepside senin gibi pek cicibici balım;)en güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  2. datluu arkadasım benimm çok teşekkür ederim..özledim ama ben seni:(

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canim fiyonklu seyleri bende seviyorum aldiklarin gercekten cok güzel. iyi günlerde giy canim...

    YanıtlaSil
  4. nesliname: teşekkür ederim tatlım..

    YanıtlaSil
  5. Aldiklarin cok güzel, güle güle giyin. Fiyonk sevmeyen bayan yok sanirim :P

    YanıtlaSil
  6. kelebek gibi: canım teşekkür ederim..sevilmeyecek gibi değillerki:)

    YanıtlaSil
  7. insan bu cicileri görünce dayanamaz ki...güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  8. bir güzel çift: tatlım teşekkür ederim.. evet valla dayanamadım kii:)

    YanıtlaSil
  9. iyi ğünlerde ğiy canım.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan tatlım Kadını kadın yapan bitmeyecek bir alışveriş aşkı taşımasıdır :))Yanlız değilsin :D Hepsi çok ciiciii yani sen gibii:)Öptüm

    YanıtlaSil
  11. sihirli kokosh: canım bu güzel yorumun için teşekkür ederim..valla çok haklısın yani..:) alışverişe devam ozaman:) bnde öptümm en kocamanından..

    YanıtlaSil
  12. Neşeyle herşeydeki çekiliş talihlisi sensin sanırım hala görmedin söyleyeyim dedim tatlım hemen ulaş yoksa başka birine gidebilir:)

    YanıtlaSil
  13. sihirli kokosh: saol tatlım beni düşündüğün için..iş yerındekı pcımde sorun vardı oraya yorum yazamadım ama mailleştik neşeyle..öpüldün balım..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)