4.10.2011

Ya ortasındasındır AŞK’ın merkezinde; ya da dışındasındır, hasretinde..''Aşk''

Kendileri okuduğum en güzel kitaplardan biri..Herkes gibi bende içeriği bakımından bunu beklemiyordum ve sürpriz oldu çokta güzel oldu bence..Okadar sürükleyiciki inanın ben elimden düşüremedim hemencecik bitirdim, tabi sonra üzüldüm keşke bitmeseydi diye tadı damağımda kaldı çünkü..
Elif Şafak'ın ilk okuduğum kitabı bu oldu açıkçası eminim diğerleride bunun kadar harikadır..
Bu muhteşem kitaptan sonra bende Şems hayranlığı başladı.Ne muhteşem bir insandır kendileri..Aynı zamanda Mevlana'nında hocasıdır..
Kitapta beni en çok etkileyen Aşk Şeriat'ında yer alan 40 kural oldu..Tabi bu kuralların gerçek olması daha iyi olurdu fakat tamamen Elif Şafak'ın hayal gücüymüş..
Eğer roman okumayı seviyorsanız mutlaka okunası bir kitap..Ben çok sevdim umarım sizde seversiniz..
Hayırlı akşamlar herkese..

8 yorum:

  1. Sırayla elif şafağın kitaplarını oku derim. Hepsini beğeneceğinden eminim. Onun kitapları zaten hep akıcı. Bir solukta biter :)

    YanıtlaSil
  2. evet bende çok severek okumuştum,çok güzel bir kitap.

    YanıtlaSil
  3. neslihan toprakım kesin okucam bende çok sevdim gercekten..


    otuzundansonra: canım kesinlikle öyle valla..

    YanıtlaSil
  4. bende kitap okumayı cok severim önerin için sağol cnm en yakın sürede alıp okuycam inş ;)

    YanıtlaSil
  5. Bende bu kitabi aldim ve okumasi nasip olmadi 1 seneyi geckindir. Bir arkadasa verdim önce o okusun diye yakinda görücem kendisini kitabi iade edecek ve hemen basliycam kismetse. Ben de diyordum herkes okudu dünyada en sona ben kaldim bu kitabi okumayan, bir ara her blogta görüyordum cünkü :P
    Tavsiye etmen beni daha motive etti ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kelebeğim ben çok sevdim eminim sende çok seversin mutlaka oku dıyorum tekrardan..sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, bende ilk bu kitabi alirken acikcasi baska dusuncelerle almistim, ama manevi asktan bahsediyor ve muhtesem bir kitap.. Tavsiye ederim herkese, okumazsaniz cok sey kaybedersiniz(:

    YanıtlaSil
  8. pinkdünya:sana kayılıyorum tatlım..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)