3.10.2011

EFLATUN'A İKİ SORU SORMUŞLAR...





Eflatun'a iki soru sormuşlar. 

Birincisi ; "Insanoğlunun sizi en çok şaşırtan davranışları nedir ? " 
Eflatun tek tek sıralamıs : 

- Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler. Ne var ki çocukluklarını özlerler...
- Para kazanmak için sağliklarını yitirirler. Ama sağlıklarını geri almak için de para öderler...
- Yarından endişe ederken bugünü unuturlar.Dolayısıyla ne bugünü ne de yarını yaşarlar...
- Hiç ölmeyecek gibi yasarlar. Ancak hiç yasamamış gibi ölürler...

Sıra gelmis ikinci soruya ; "Peki sen ne öneriyorsun?"

Bilge yine siralamis ;

- Kimseye kendinizi "sevdirmeye" kalkmayın! Yapılması gereken tek şey, sadece kendiniz sevilmeye bırakmaktır.
- Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" degil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır"...



Herkese merhaba;
Keyifler ne alemde arkadaşlar?
Benim bu ara canım hiç birşey yapmak istemiyor nedense sonbaharın verdiği bir durgunluk mu bilemedim açıkçası..
Aslında yoğun yaşıyorum buara ama bir yorgunluk halsizlik var üzerimde..Yazacak bir sürü postum birikti ama hiç içimden gelmiyor..Sanılmasın ki sizleri takip etmiyorum, ediyorum ama ben kendi bloguma yazamıyorum şimdilik..Buara böyle güzel yazılara takmış durumdayım şimdilik bunları paylaşıcam..Okuyan gözlerinize sağlık diyorum ve ben şimdilik yine kaçıyorum..
Mutlu ve huzurlu akşamlar diliyorum herkese.. 

6 yorum:

  1. Insanlar ölecek gibi yasasa heralde dünyada cehenneme gerek kalmazdi diye düsünüyorum... aynen bende bu aralar hic bir sey yapmak canim istemiyor galiba bu halsizlik isteksizlik herkeste var tek ben degilmisim.... güzel haftalar diliyorum canim

    YanıtlaSil
  2. nesliname:canım insanlar okadar çok dünya işlerine takılmışlar ki çogu zaman öbür tarafı unutuluyor..bende sana güzel haftalar dilerim tatlım görüşmek üzere inş.

    YanıtlaSil
  3. Çok anlamlı bir paylaşım,çok teşekkürler canım..
    Ayrıca blogundaki birbirinden güzel yazılar da dikkatimi çekmedi değil :)
    Okudukça içim açıldı,senin de paylaşan ellerine,fikrine sağlık..
    Sonbahar ve baharda böyle durumlar oluyor :) geçer inşAllah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. zel: canım asıl ben teşekkür ederim bu güzel yorumun için herzaman beklerim..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir paylaşım.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. emine öztürk: rica ederim tatlım.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)