22.07.2011

BÜYÜK GELEN AYAKKABILARI KÜÇÜLTMEK..

Merhaba herkese..
Geçenlerde trendyolda gezinirken bambinin şipşirin pudra rengi topuklu ayakkabılarıyla karşılaştım ve çok hoşuma gitti..Topuk boyuda tam istediğim gibiydi, çok yüksek kullanamıyorum çünkü ben, aldım tabiki hemen cicileri.. Ama bana ulaşması biraz meşakkatli oldu yurtiçi kargo sayesinde..Yurtiçi kargo ayakkabıyı yollamış ben evde yoktum kabulum , daha sonra ben ayakkabıyı şubeden almaya gittim dağıtımda dediler ve görevli arkadaş okadar laubali ki anlatamam sanki karşısında müşteri yok dağıtıma giden arkadaşıyla kakara kikiri muhabbet ediyo telefonda..Ve ogün okadar yorulmuşum ki hastaneden gelmişim, zaten sıcak dalaşmamak için zor tuttum kendimi ya sabır çektim resmen.. Neyse yarın gonderın evdeyım dedim tamam dediler. Bekle bekle yok gelmiyo kargo, arıyorum şubeyi dağıtımda diyo dedim ver şu dağıtımdaki arkadaşın nosunu , aradım arkadaşı ne dese beğenirsiniz ''kargonuz bende yokkk'' :@ Köpürdüm resmen fırçayı bastım bigüzel tabiki..Resmen dalga geçiyorlar ya bazı insanlar bu şekilden anlıyorlar çünkü ertesi sabah saat 11 de kargomu istiyorum dedim tamam dediler ve sonunda zorlu bi şekilde kargom sağ salim geldi..
Buarada ben baya içimi döktüm baya dolmuşum ama aklıma geldikçe hala sinirleniyorum..
Neyse gelelim esas konumuza; ayakkabımı denedim 37 numara olmasına rağmen ayağıma biraz büyük oldular.Sonra blogunu severek takip ettiğim canım ÇATI KATI İLKAY ABLAM dan yardım istedim ve tabiki hemen bana yardımcı oldu.Ayakkabıcılarda tabanlık gibi şeyler olduğunu onlardan yardım istememi söyledi bende bigün bakırköydeyken hemen bi ayakkabıcıya attım kendimi ve fikir aldım.Ondan sonra doğru carousele.Carouselde WATSONS diye bi mağaza var girdim sordum bana lazım olan şeyi buldum nihayet.
                  
   İşte bunlar cici pudra renk ayakkabılarım..Çok rahatlar kendileri:)

Bunlarda bahsettiğim tabanlıklar..İnanın çok rahat yumuşacık bişey..Ama ilk aldığım zamanki fotosunu çekmeyi unutmuşum o heyecanla zaten birazda yamuk kesmişim:) ama ayakkabının içinde belli olmuyo görünmüyo tabiki..Onunda fotosu burda.
Tabi böyle biraz kötü duruyor ama ayakkabıyı giyince görünmüyorlar..Birde benim ayaklarm zaman zaman çok şişer mali müşavir olduğum için sürekli oturur pozisyondayım oyüzden istediğim zaman çıkarabileyim diye tabanlığı ayakkabı astarının içine koymadım..
Sizinde bu tarz fikirleriniz varsa yorum olarak paylaşabilirsiniz..Şimdilik benden bukadar umarım ihtiyacı olan arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir.. herkese öpücükler...

23 yorum:

  1. süpermiş ya:):) harikasın,ya benim hiç haberim yoktu böyle şeylerden,geçen netten sip verdiğim bir ayakkabım büyük gelince,ve değişim için zamanım olmadığı için,böyle çözüm arayışı içine girmiştim,tavsiyeler züerine ayakkabıcıya gittim oda taban koyarak küçülttü.
    Başım agelmeden önce bilmiyordum şu ayakkabı küçültme olayını yani:):)
    güzel paylaşım olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana eslemcim:)

    YanıtlaSil
  3. peki platform ayakkabılarda da bu geçerlimi.benimde dün başıma böyle bir olay geldi. 37 numara istedim 38 geldi.hatta blogumda duyurdum almak isteyen varsa diye.ve ayakkabım çok güzel bakalım bende deniyim bu şekilde.ancak benimki biraz fazla büyük bana.artı platform.olurmu ki?

    YanıtlaSil
  4. neslihan bence bi dene canım zaten ucuz birşey 4 tlye almıstım ben olmadı durur baska bı ayakkabında fln kullanırsın ama bence olur yanı. ayakkabını gordum blogunda gercekten cok zarıf cok guzel bı ayakkabı vermeden once dene derim ben canım.

    YanıtlaSil
  5. ayakkabı mağazaları da bu yöntemi kullanıyorlar daraltma için ama,bu kadar kaliteli tabanlıklar değil tabiiki:)sizinki çok hoşmuş,güle güle kullanın:)sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. bir tutam kekik: canım hosgeldin bloguma, teşekkür ederim güzel düşüncen için ayrıca..sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. benim de ayağıma büyük gelen ve çok severek aldığım!! bir ayakkabım var. Bunu deneyeceğim inş, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. feyza tatlım rica ederim..yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana..

    YanıtlaSil
  9. ayyy ben de arayışlardaydım , markofoni den cok begenerek bir babet aldım, 38 numara giymeme ragmen braz büyük geldi,hemen bir watsons bulup alıcam altlıklardan, cok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  10. Kızlar merhaba, yazdıklarınızı okudum çok güzel paylaşımlar. Ama benim biraz farklı bi sorum olcak. Ben de dün platform topuk bir ayakkabı aldım markafoni den. ayağım 37 ama topuklu ayakkabı da 37 genelde dar geldiği için ben 38 numarasını aldım. Korktuğum da başıma geldi tabi. Ayakkabı ayağıma tam bir numara büyük oldu. :(
    acaba lostraya götürsem bu ayakkabıyı 37 numara yapabilirler mi? tabanlıkla da olur tabi ama ayakkabı ayağımda büyük duruyor gibi geldi bana. içime sinmedi böyle. ne yapacağımı da bilemedim aslında aranızda yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. betülcüm keşke başka sekılde yardımcı olabılseydım sana ama bundan baska bır çözüm bulamadım bende.

      Sil
  11. Kızlar benim de büyük gelen bir ayakkabım var tam bir numara büyük ayağıma. platform topuk bir de. Öyle olunca ayağımda da kocaman duruyor. :( Lostraya götürsem sizce ayakkabıyı 38 den 37 ye küçültebilirler mi? Tabanlık koyup da kullanabilirim ama dediğim gibi ayağımda büyük görünüyor ayakkabım.Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. hanimlar benim hali saha ayakkabinda boyle bolluk durumu var.. taban koyma isi halleder mi ki? tskrler

    YanıtlaSil
  13. bende pudra bir topuklu ayakkabı aldım trendyoldan bambi marka.38 giyerim hep ama büyük oldu ayağıma o kadar da çok sevdim ki geri vermek istemiyorum aslında :( önü kapalı ayakkabımın yani pamuk koysam giyilir :D ama daha kalıcı bi çözüm gerek böyle bi taban alsam küçülür mü ki arka kısımda boşluk oluşuyo nihayetinde.yoksa ön kısmına koycak bir şey mi satın alsam ama ne?yardım istiyorum:(

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar benim de cok onemli bi sorunum var acik bir ayakkabi aldm ama yarim numara kadar biyuk geldi. Ayakkabinin hertarafi acik oldugu icn taban koyamiorm cunku gozukur. Acik ayakkabilari kucultmek icin bi yontem varmidir cok ihtiyacm vr. Tesekkrler.

    YanıtlaSil
  15. merhabalar ben bir yüksek topuklu ayakkabı aldım bi teki tam geliyor diğer teki yürürken ayağımdan çıkıyor ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  16. sadece ön kısmına koyulabilecek silikon tabanlıklar da satılıyor ayakkabıcılarda. bir de avon kataloğunda görmüştüm. :) bi tane aldım işe yarıyor tavsiye ederim. yalnız onu ayakkabının taban derisinin altına değil de üstüne koyuyorum. böylece çıkarıp istediğim ayakkabıda kullanıyorum istediğim zaman. şeffaf olduğu için sandalette bile kullanılabiliyor.

    YanıtlaSil
  17. Benim. Spor ayakkabilalir biraz buyuk yururken bol oldugu belli oluyor bana birisi yardimci olabilirmi acaba

    YanıtlaSil
  18. Merha ben bir spor ayakkabi aldim biraz buyuk yururken bagciklarin basladigi yer katlaniyor nasil ayagima gore yapabilrim

    YanıtlaSil
  19. Merhaba aekadaşlar ben siyah bez bir vans babaet aldım trendyol dan 38 numara sipariş ettim ve korktuğum gibi yanlış numara geldi ayakkabı yaklaşık 39,5 40 gibi bir şey ayakkabıyı gercekten çok beğenerek aldım ve morelim çok bozuk napabilirim ayakkabı için makineye falan atsam küçülür mü ? yardım edin :(

    YanıtlaSil
  20. ya watsonsa gittim ama bu ürünün tam olarak adı ne söyler misiniz lütfen:((

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)