30.07.2011

ÇOK CİCİ BU BABETLER..BAYILDIM RESMEN :)

Herkese merhaba öncelikle,,
Geçenler de nette gezinirken çok güzel babatler gördüm ve bayıldım hepsine çok güzeller..Bakırköyü babet için talan eden ben keşke daha önceden görmüş olsaydım bu siteyi dedim..Babet kullanmayı çok seviyorum ben, hem rahatlar hem de çok şık duruyorlar..İşte benim seçtiklerimden bir kaçı..

Şunların güllerine ve fiyonklarına bakın hele çok şirinler değilmi..



Hepsinden alasım var ama benim, dayanamam ki ben bunlara:)




Sandaletler de ayrı bi güzel..Çok şıklar hepside ben çok beğendim..Heee birde ev babeti var onada ayrı bi aşık oldum:)

İşte benim beğendiklerim bunlar oldu..Diğer modeller için buraya tık tık ..Siz bu cicilere baka durun bende az kaçayım..Görüşürüz herkese sevgiler..

5 yorum:

  1. hepsi çook şirin gerçekten. insan hepsini alabilir baya yani :)

    YanıtlaSil
  2. kendimi zor tutuyorum yemyeşildenizim zaten:)

    YanıtlaSil
  3. Serin yaz günlerinin tercihi olabilecek süper ürünlermiş hakikaten..

    YanıtlaSil
  4. offf:))) canım bu yapılır mı şimdi:) alışweriş krizim tuttu bakk şimdii:) harika bunlarr...

    hayırlı ramazanlar....sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. neslihancım kesinlikle öyle toprağım..özellikle sandaletler çok cici..


    bir tutam kekik: bende zor tutuyorum kendımı canım baska yone ver kendını:D

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)