13.07.2011

YENİ PEMBE PEMBE CİCİLER..

Herkese Merhabaaa..Uzun zamandır bloguma yazamadım çok yoğundum bu ara valla özlemişim..
Malum yeni sözlendiğim için bir sürü koşuşturma içerisindeydim ama artık söz telaşım bitti Allah'ın izniyle herşey çok güzeldi..Derken şimdide nişan telaşım başladı :) Bu koşuşturma içerisinde alışveriş yapmayıda ihmal etmedim tabiki..Biz bayanlar ne halde olursak olalım mutlaka alışverişe zaman ayırabiliyoruz dimi..:) Neyse geçelim yeni cicilerimize..Yine herzamanki gibi aşık olduğum renk pembeden vazgecemedım.Her seferinde kendime söz veriyorum daha alışveriş yapılmayacak diye ama pek sözümü tuttuğum söylenemez..:) Pembiş eteğim ve gömleğimle ilk görüşte aşk yaşadık:) işte karşınızdalar efenimmm:)
Eteğin tabiki fiyonkuna cici gömleğiminde gül detayına ve fırfırlarına bayıldım doğrusu..umarım sizlerde beğenmişsinizdir..
Bakalım bakalım sıradaki şeker mi şeker ciciler nelermiş..Buyrun efenimm..:)

Ben alışveriş yaparken istediğim şeyi arayıp tararken bulamıyorum , her nedense hep rastgele karşıma çıkıyor öle alıyorum..1-2 ay önce bakırköyde denemediğim babet kalmamıştı ama birtürlü içime sineni bulamadım..Dünde bir işimden dolayı bakırköye geçtim ve biranda bu güzel pembiş babetler karşıma çıktı..Taktım hemen ayağıma tabiki, çok yumuşak çok rahat bi babet fiyatıda çok uygun olunca kaçırmadım kaptım hemen:)
Nezamandır aklımdaydı pembe babet almak..Çünkü pembe çantama uyacak ayakkabım yoktu buda isabet oldu..Ben yine pembelere büründüm anlayacağınız..Birde odamın duvarları pembe olursa süper olacak ama şimdilik olucak gibi değil , uğraşacak başka işlerim var nişan için kıyafet derdine düşmüş durumdayım..Hayırlısıyla bulucam inşallah..Neyse canlar benden bukadar bugünlük, görüşmek üzere herkese öpücükler...

17 yorum:

  1. çok güzel cnm,Bu arada Allah tamamına erdirsin canım

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok cici, güle güle kullan. nişanın da hayırlı olsun cnm.

    YanıtlaSil
  3. yemyeşildeniz: teşekkür ederim tatlım..cicilerin en güzeli senın olsun..:)

    YanıtlaSil
  4. yareeenncim çantana bayıldım çok tatlı çokk.. cicilerinide güle güle giy canım hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. şükücüm canım arkadaşım benim teşekkür ederim en güzelleride senin olsun tatlım..öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  6. Allah tamamına erdirsin canım, tebrikler. ALdıkların da pek ciciymiş:) güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok şeker bence, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. dokuztepe:tatlım benim teşekkür ederim..kocaman kocaman öptüm seni.


    swotpisces:Saol tatlım..

    YanıtlaSil
  9. hayırlı günlerde kullan inş.:) gömlek çok cici

    YanıtlaSil
  10. papatya prensesim çok teşekkür ederim tatlım..

    YanıtlaSil
  11. meraba hepsi cok guzel iyi gunlerde kullan insallah ama ben cantaya bayiiiiiiildim

    YanıtlaSil
  12. hayata dair: tatlım çok saolasın hoşgeldin bloguma.. bende tesadüf buldum çantayı tabiki bende bayıldım aldım hemen:)

    YanıtlaSil
  13. Eteği nerden aldınız acaba çok beğendim güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  14. canım eteği maltepe EXTRA mağazasından aldım..yakın bi zamanda aldım eğer yakınsan bi uğra hala olabılır..

    YanıtlaSil
  15. kuzum pembe cicilern ne güzelmiş ben yeni gördm ya bunları

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)