18.07.2011

DÜĞÜN PASTASI OLURDA BOŞANMA PASTASI OLMAZ MI ??? :)

Evet yanlış okumadınız boşanma pastası yapıyorlarmış..:) Nette gezerken gördüm pastalar çok şirin tabiki ama boşanma adına olması biraz can sıkıcı..
Ama pastalar gerçekten çok sevimli ve komikler:) Buyrun bakalım..
Şunların şirinliliğine bakın hele:) yerim hepsini yerimmm pasta delisi olarak..Benim beğendiklerim bunlar oldu..İlginç değişik birşey yapmışlar ve tabiki kadının fendi erkeği yendi:)
Görüşmek üzere herkese öpücükler..

4 yorum:

  1. Canımcım sanırım artık yorum sayfan düzelmiş.Artık yazabiliyorum çok sevindim:)Ayrıca pastalarda çok komik hakketen bende görmüştüm bunları ham yapalım hepberaber:))

    YanıtlaSil
  2. balımm benim sen pasta iste yeterkı yaparım ben sana en alasından:)

    YanıtlaSil
  3. harika ya bunları nerden buldun şeker:)bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. nurjanla moda: canım ben hergün mynete bakmadan geçmem bunlarıda orda gördüm ve bende senın gıbı bayıldım paylaşmadanda edemedım:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)