20.07.2011

Seni Çok Seviyorum Ben..!

Seni seviyorum..
Seni seviyorum işte.. Saysam bitmez sebeplerim..
Düşünsem yetmez zamanım.
İlk aklıma gelen sen oluyorsun sabahları..
Gün içinde aklımdan çıkmayan
Gözlerimin aradığı , ellerimin özlediği sensin..
Çünkü benim hissettiğim ve beni hissettiren tek sen varsın..
Çünkü tek senin yanında tüm masumiyetimle gülebiliyorum
Ve ben tek senin yanında mutluyum..
Seni seviyorum çünkü senin yanındaki heran , sensiz geçirdiğim bir dakikama bile yetiyor.
Seni seviyorum işte ben..
Seni seviyorum çünkü sarılıyorsun bana..
Seviyorum çünkü gözlerinde kayboluyorum her baktığında...

4 yorum:

  1. Ahh kuzuuum bana olan sevginden postmu hazırladın kıyamadım sanaaa:D

    YanıtlaSil
  2. sana da hazırlarım balım aaa bi postun lafımı olur hiççç:)

    YanıtlaSil
  3. Rabbim daim etsin o sevgiyi inşallah iki cihanda. Tüm kötülüklerden korusun sizi..

    YanıtlaSil
  4. papatya prensesim çok teşekkür ederim tatlım bu güzel duan için..Allahım razı olsun.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)