27.07.2011

HAFTA SONU BÜYÜKADA SEFASI '-'

Geçen hafta sonu canımın içisiyle adalara gezmeye gittik nezamandır aklımızdaydı; mezuniyet töreniydi, ailelerin tanışmasıydı,sözdü filan derken erteleyip duruyorduk ama sonunda gitmeyi başardık..:)

Çoookkkk güzel geçti çok eğlendik ama çokda kalabalıktı sanki herkes büyükadaya akın etmiş gibiydi..Sabah erkenden çıktım yola tabi ben bahçeşehirde oturduğum için yolum baya uzun sürdü:) Öğlen vakti orda olabildik ve tabi ben hemencecik acıktım,hemen doyurduk karnımızı attık kendimizi ada sokaklarına..

En güzeli her bayanın başında çiçekten taçlar vardı görüntü çok güzeldi, adım başı bu taçlardan satıyorlar rengarenklerdi..
Ben adanın güzelliğine kendimi okadar kaptırmışım ki ne görsem isteme durumundaydım..:) canım waffle da yıyelım mı? aa bak bisikletede binebiliriz,,faytonada binelim nolurr..şeklindeydim:)

Öylemi böylemi derken bisiklette karar kıldık ama biraz yorucuydu..Çünkü yolları çok dar bi yandan faytonlar ardı ardına geliyor bi yandan yaya insanlar bi yandan bisikletliler nasıl sığdık o yola hala anlamış deilim kii zaten bitane adama çarpmış bulundum hızımı alamadım:))) yoksa at beni hamm yapcaktı..Özür dileyip sıvıştım zaten hemen:):)
Bisikletimle aşk yaşadım zaten herzamanki gibi renk yine pembişti ve sepeti vardı çantamı atıverdim içine hemen rahatlayıverdim..
Kalbimide canımın içisi yaptı:) biraz büyük duruyo ama olsun.Ben şimdilik o işi beceremiyorum ona havale ettim:)
Bayıldığım bir diğer şey ise adanın evleri,yazlıkları..Okadar güzellerki insanın içi gidiyo biara ''bende bunlardan istiyorummm yaaa'' dediğimi hatırlıyorum:) pembe pembe çiçeklerin içinde şirinmi şirinler..Tabi ben adanın havasına kendimi kaptırdım resim çekmeyi unuttum canlar:( Ancak bikaç poz çekebildim sonra film koptu bende:)
Sadece bunları çekmişim, atın kafası bilem çıkmış:) Yorucu ama güzel bir gündü canımın içisine burdan teşekkür ediyorum tekrardan..:) 
Herkese öpücükler..

7 yorum:

  1. ohh ohhh sefan olsun cicibicim;)
    Valla bende en son geçen yaz gittimdi bu yaz nasip olurmu bilmiyorum bakalım ramazandan sonra düşünüyoruz ama nasip artık;)

    Bu ramazan oek evde olmayacağım zati bir oraya atıcam kendimi bir buraya:))

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş,çiçekli taçlardan almadınmı yoksa...Merak ettim o gürüntüyü...Bende çiçekli taç istiyorum,Eslem ve benim için:):)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir gün olmuş canım. biz de eskiden giderdik ama mülteci gibi adaya gidip gelmekten ve kalabalığından fenalık geldiği için yazın gitmeye tövbeliyim :))

    YanıtlaSil
  4. adalarda bisiklet sürmek çok riskli, sıyırmışsın Allahtan. :))

    YanıtlaSil
  5. adaların gerçketn başka bir havası var cnm sanki istanbuldan çok uzaklara gitmiş gibi oluyor insan

    YanıtlaSil
  6. Ben hiç gitmedim adalara. Ankara'da olunca malum bilemiyorsun istanbul'da gidilecek yerleri. Daha geçen gün eşimle konuşurken İstanbul'da gezilecek yerlere seni götürdüm diyordu. Kandırıldığımı anlıyorum postları okudukça :) Allah'tan internet ve blog denen şeyler var :)

    YanıtlaSil
  7. cadım: valla git ya çok eğleniyosun ama havalar biraz ferahlasın öyle git yoksa yanıosun o sıcakta:)


    eslemcecim: canım valla alamadım ya:( alıyorum sonra orda burda sürünüyo bende almadım busefer aslında içim gitmedi değil:) ama bidaha gidersem söz prensesimle sana alıcam:)


    yemyeşil denizim: evet canım gerçekten çok kalabalık adaya ilk adımımı atınca sanki üstüme üstüme geliyorlar sandım:)


    swotpisces: gerçekten çok riskliymiş canım ilk defa adada bisiklete bindim tecrübe edindim vala:)


    sevecen ablam canım: valla gerçekten öyle oluyor insan evleriyle yeşilliğiyle başka bi dünya gibi gelio insana..


    neslihan: canım yolun bidaha düşerse istanbula mutlaka git eminim çok sevecek ve eğleniceksin..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)