7.05.2013

İNSTAGRAMDAN KARELER-2

Uzun bir aradan sonra  merhabaaaaa herkese...
Ben geldiiiiiimmm sonunda..=)
Yazamıyorum buara yine neden bilmiyorum,
ama ara ara size merhaba diye başlayan postlar yazıcam söz..

Blogumda olmadığım sürelerde İNSTAGRAMA daldım çıkamıyorum.
Foto çekmeye bayıldığım için olsa gerek.
Bu postumdada instagramda neler yapmışım bakalım..

  
Yaz geldiya bol bol temizlik yaptım açtım camı kapıyı..

Madodan çıkamadım buara,
Çikolata krizim tutunca..

 


Yine bol bol gezdim güzel havayı bulunca,
kombin fotosuda çekmeyi unutmadım tabi..
Güneşi görünce musmutlu oldum..
Yaz mevisimini çookkk seviyorummm..

Eşimin arkadaşlarıyla bowling  partisi yaptık..

Aileme gülümseyen omlet yaptım..
Her daim gülümsemek adına..

Telefon kapaklarına aşık oldum.
kokoşmuyum neyim..=)
 




Vazgeçilmezim adalara gitik eşimle..
Gezdik tozduk,
arada muzurluk yapmayıda ihmal etmedim..=)

Çilek aşkım taz gaz devam etmekte..

Yerimki ben bu nikonun rengini amaaa..

Biz sivaslıların en sevdiği şey hamurişi..
Yarımca börek vazgeçilmezimiz.

Yeni yeni şallar aldım buarada tabi..


Kayınpeder-damat tavla maçında..=)

Bukadar gezmeye yoruldu tabi bu beden arada oturup dinlenmekte lazım..

Doğum günümü kutladık eşimle bu güzel pastayla..



Canım arkadaşlarımda bu güzel incelikleriyle doğum günümü kutladılar instagramda..
Tekrardan çok çok teşekkür ederim..

Renkli günler...

12 yorum:

  1. nikon fotograf makinasının rengine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. burdan zaten sürekli takip ediyorum ama instagramdanda ekledim canim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. merhaba sivasta mı yaşıyorsunuz

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar çok şeker canımm :)
    geçmiş doğum günün de kutlu olsun bu arada...

    YanıtlaSil
  5. ohh bol fotolu bir post olmuş ama en çok neye bayıldım biliyomusun canım ceketine harika olmuş çok yakışmış :) bide o foto makinesine :)

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin..
    bu ara görünmüyosun buralarda evet..
    mutlu yaşlar :)))

    YanıtlaSil
  7. fotoğraflar çok güzel ama nikona bayıldım
    bol bol gez bizim yerimizede..

    YanıtlaSil
  8. ben zaten takipteyimki :))
    iyiki varsın...

    YanıtlaSil
  9. You must live a happy life.
    Best wishes to you!

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir blogun var, zevklerimiz de bir gibi. Üzerindeki gri kısa yandan fermuarlı ceketten bende de var çok rahat oluyor.Bowling oynamaya da bayılırım ve mado vazgeçilmezim :) Bu postta kendimi gördüm sanki :) Ben de beklerim seni bloguma;)
    http://mezuram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Çok şekercik bir blog bayıldım size bnada beklerim http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. çok kibarsın,, zevklisin ayrıca manken gibisin.:)) benim gibi pembe tonlarını kullanmayı çok seviyor olmalısın..ve çok da yakışıyor sana da arkadasım.. evine diyecek kelime bulamadım.. :) harika ..hoşçakal cicili.:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)