10.07.2013

İG DE PAYLAŞTIĞIM KOMBİNLERİM-SOFRALARIM-VE HEDİYELERİM..(DİKKAT MAMACIK İÇEREN POSTTUR=)

Ramazanın 2.gününden herkesçiklere merhabaaaa...

Tilkinin dönüp dolaşağı yer kürkçü dükkanıdır derler ya bende bu dönüşlerimi yapıyorum sanırım..=)

Özlediniz mi beni bakımmm..?
Ben çok mu çoookkk özlemişimmm..

İnstagrama fena sardım ben kopamıyorum..
Eee nede olsa fotoğraf çekmeye bayılıyorum ondandır..;)

Bilmiyorum siz benim hangi postlarımı özlediniz ama benim bugün içimden ig deki sevdiğim resimlerimi yayınlamak geldi..

Göz korkutmak gibi olmasın ama biraz çok resim sevdim galiba ben =) oyüzden biran önce resimlere geçsem iyi olacak..

Kombinlerim

 Siyah-beyaz tuniğim en sevdiklerimden..
Bazen üzerime yapışıyor..=)

 Pembe-beyaz-lacivert uyumunu hep sevmişimdir..


Yeni aldığım gömlek tuniğim..
Rahat kombinler bu sıcakta kurtarıcım.



Pırasamın doğum günü için hazırlanmıştım.
Saks mavisi-beyaz elbisemi seçtim ogün için..



Sofralarım ve Mamacıklarım




 Kalpli peçetelerime takmış durumdayım..
Ama ne yazık ki bittiler..=)
 Eğer amerikan servisiniz yoksa benim gibi peçetelerlede servis yapabilirsiniz..

 Evimizde ilk iftarımızı yaptık,
şükürler olsun kavuşturana..

Tatlı krizim tam gaz devam ediyor..
Buara mado ya sardım aklıma estikçe uçuyorum..

Hamur tatlısını yemeyen ben geçenlerde sütlü nuriye denedim dondurma eşliğinde..
Sevdim sevdim bu ikiliyi..





Yeni favorim dondurmam..
Kaşık kaşık daldım gitti..

Pizzasız yaşayamayanlardanım ben..

Kalpli olan düşkünlüğümü söylemişmiydim daha önce..=)


Tarifini kocişten öğrendiğim soslu makarnam..=)
Tarif isteyen olursa seve seve veririm..

 Ramazan öncesi mangal partisi yaptık biz..
Ama yediğim sadece köfte oluyor..^_^

Hediyelerim (en sevdiğim kısım)

Canım kardeşimin hediyesi..
Pekte iyi bilir neleri sevdiğimi..

Yüreği güzelim can arkadaşımdan gelen bu kolyeye bayıldım desem hafif kalır yanında..

Rengini seveyim senin..
Yine can arkadaşlardan gelen bi hediye..
Mesafeler nekadar uzak olursa olsun aslında biz hep beraberiz..

Kayınçomun konyadan getirdiği mevlana saatim salonuma yakıştı bile..

Kocişle hollanda dan kendimize hediye aldığımız anahtarlıklar...

Ordan-Burdan-Şurdan

Bacılarımla güzel bi piknik yaptık ve gerçekten çok eğlendik.
İnşallah devamıda gelicek ramazandan sonra..


Evimi temizledim,
dolabımı düzenledim kışlıklar yazlıklar yer değiştirdim..

Annişten çorba tarifi aldım.

Uzun zamandır istediğim kitabı aldım ve bitirdim..
Tavsiyemdir ben bir çırpıda okudum.

Bacıma (fatmama) kahveye gittim,
bakın falımda ne çıktı..=)

İyiki tanımışım dediğim insanlardan kendileri..
Çok şükür Rabbime karşıma çıkardığı için..

 Çerçevelerim nezamandır boştu sonunda resim seçip yerleştirebildim..

Yeni ciciler almayıda ihmal etmedim..
Beyazlandım bu yaz..

 Bu rulo fırça tam benlikmiş..
Yatak odası ve çocuk odaları için ideal valla..

 Balımın (feyzamın) doğum günün kutladık..

 Vee son olarak 
sloganımız
her ne olursa olsun

Hayata gülümse...!



11 yorum:

  1. Çok güzel bol fotolu bi post olmuş bende bloğumu değiştim ama kimse gelmiyo :(

    YanıtlaSil
  2. Canmiinn iciii ozlemisim yaIzilarini yaaa..aralari azaltalim:) hediyeler cok guzel kolyende ayri yakisti guzel arkadasima..makarnanin tarifini istiyorum ben soslu makarnalara bayilirim...buarada ozledim seni hee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azalttım balım valla gerı dondum bloguma cok sukur=)
      makarnanın tarıfını yazayım canım bloga tmmdır=)
      bende cok ozledım yaaa:(

      Sil
  3. özletme kendini bu kadar canım ben çok severek takip edenlerdenim bu postunda harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok saol canım benım dondum valla hızlı bı sekıldeee:)

      Sil
  4. karışık postları seviyorum, tatlılara bittim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım..bende bıtıyorum aynı sekıldee..tatlısız hayat dusunemeyenlerdenım..

      Sil
  5. Ne kadar çok şey yapmışsın maaşallah. Orucluyum ama o mado dondurmasını görünce çokk kötü oldum :) Neyseki 2 saat kaldı :))

    YanıtlaSil
  6. ayy canım benım iştahını kabarttım kusuruma bakma:)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar gerçekten de pek cicibici şeyler var bloğunuzda.çok şirin herşey.kombinler çok şık yiyecekler çok leziz görünüyor.iştah kabartıyor.
    feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)