14.07.2013

İFTAR KOMBİNİ

Serin mi serin bi hava var dışarda.
Şükürler olsun Rabbime orucumuzun kolaylıklarınıda veriyor..
6 gün oldu bile..

Nasıl geçiyor bakalım oruçlu günleriniz..?
Benim çok şükür süper ne acıkıyorum ne susuyorum..^_^
İnşallah böylede devam eder..

İlk iftar kombinimi yazmak istedim bugün..
Uzun zamandır da kombin postları yapmamışım zaten iyi gelir diye düşündüm..

Tuniklere çok alıştım ben,
hem çok rahat oluyor hemde ferah..

Bu yaz ben beyaz aşığı oldum.
Ne alsam elim bi beyaza gidiyor,
yada içinde mutlaka beyaz renk oluyor..
Babetim ve çantamda nasibini aldı tabiki bu durumdan..

Dün viaporta gittik biz yine,
hem canımız sıkılmasın hemde zaman çabuk geçsin istedik..
Birde malum ramazan geldi geleli ben oruçlu oruçlu pek dışarı çıkamaz oldum..
İyi geldi yani.
Bu tuniğimide dünki alışverişten aldım.
Okadar güzel bi kumaşı varki aşık oldum resmen sanki üstünde yok gibi okadar hafif anlayacağınız..

Şal olarakta böyle bi seçim yaptım..
Pembelere fena daldım buara ben biraz değişiklik olsun istedim..

Tuniğimin desenide bu senenin modası olan çiçek deseni..
Kesinlikle seviyorum ben çiçekli herşeyi..

Üzerimde ki fotoğrafı henüz yok onuda akşama doğru İNSTAGRAM da paylaşırım sanırım..

Şimdilik benden bukadar..
 
Cici Bici Şeyler İnstagram dayım bize katılmak isteyen herkesi beklerimmm..

Mutlu-huzurlu pazarlarınız olsun..♥♥♥




13 yorum:

  1. Çok şık bir kombin. Tunik de gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Çanta çok ciciymiş bende beyaza bayılıyorum bende laciverte takmış durumdayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol gülüm..bende sevıyorum lacıvertlı kombınlerı..

      Sil
  3. Canım hayırlı ramazanlar , doğrusunu istersen ben çalıştığım ve ortam çok sıcak olduğu için biraz hararet yapıyor tabii bu ün pazar ve evde oruç tutmak harikaa:)
    kombinin çok güzel güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım sanada hayırlı ramazanlar..
      ofıs ortamında evet cok zor sıcaga dayanmak Rabbım kolaylıklar versın..
      guzel sozlerın ıcınde cok tesekkur ederım..

      Sil
  4. Şık hanımın hali de başka oluyor canım :))
    Hayırlı iftarlar arkadaşım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım senın guzel bakısından o canım..
      sızede hayırlı ramazanlar cnm..

      Sil
  5. güle güle giyin çok güzel

    YanıtlaSil
  6. çok şıksın canım ayakkabılarına bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  7. İftarda bir yere davetliydik aynı tunik teyzemdede vardıı haahhaaa :) iftar kombini diye piştilendiniz baak :P :) waikikiden mi aldıın sendee? :) teyzem ordan almış ta her yerde yaygın yaa ordan olabilr diye düşündüm seninki de :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)