12.07.2013

CANIM ARKADAŞIMIN DİKTİKLERİ

Merhabalar..
Herkesin hayırlı cumaları olsun..
Rabbim bu güzel günde
 dualarımızı kabul, günahlarımızı affetsin İnşallah..

Durdum durdum fena hızlandım değil mi postları yayınlamaya..=)
Dönüşüm muhteşem oldu..=)
Bugünde size bir arkadaşımın diktiği kıyafetleri göstermek istedim.
Ben bayılıyorum şahsen diktiklerine ve de acayip hevesleniyorum..^_^
Yakında diktiklerim diye bir post başlığı görürseniz şaşırmayın..=)

 İşte Benim Küçük Dünyam blogunun sahibi güzel bacım her buluşmamızda beni şaşırtmaya devam ediyor..
Hatta artık sipariş almaya başlaması için söylemlerde bile bulunuyoruz..

Dediğim gibi ben çok begeniyorum hem diktiklerini hemde zevkini..
Bakalım sizlerden gelen tepkiler nasıl olacak..???



En beğendiğim eteklerinden biri..
Siyah-beyaz çizgili kıyafetler bu sene çok moda zaten..
Bacımada yakışmış hani..




Son diktiği tuniklerden biri..
Fatmamla tanıştım tanışalı salaş kıyafetleri sever oldum hemde baya bi..=)
İster kemerli ister kemersiz kullanılabiliyor..
Kemersizde gayet hoş duruyor.
Özellikle hamileyseniz kamufile özelliği çok iyi..







Desenine kumaşına bittiğim tunik..
Tam yazlık cıvıl cıvıl..








Ve diktiği pantolun-tunik takımı..
Ben alıştım artık şaşırmıyorum..=)
Gönlü gibi diktikleride cıvıl cıvıl arkadaşımın..



İşte en sevdiğim ceketi..
Biliyorsunuz ki çiçekli herşey bu sene çok moda.



Ve son resmimiz bu güzel elbise olsun..


Maşallah her birşeyi dikiyor benim becerikli hatunum..
Ve talep yoğun olursa ramazandan sonra sipariş almaya bile başlayacak İnşallah..
Rabbim hakkında hayırlısını versin canım arkadaşımın..

Vee ben artık kaçar misafirim var bugün ortalığı toplayayım biraz..
Herkesin mutlu-huzurlu günleri olsun...♥♥♥




-->

14 yorum:

  1. valla hepsi süperdi ne diim biç dik giy :) oh en güzeli bu ellerine sağlık fatmam ve şeymam :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel bayıldım :) iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  3. HEPSİ DE BİRBİRİNDEN GÜZEL,ÇOK YAKIŞMIŞ. ÖZELLİKLE SALAŞ TUNİK VE ELBİSE.GÜLEREK

    YanıtlaSil
  4. Arkadasinın ellerine saglık mavi pantolonlu kombini cok begendim ozellikle

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten hepsi birbirinden güzel canım arkadaşın bu işi ticarete dokmeli bence de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla bızde ole dıyoruz canım döksün dime..=)

      Sil
  6. canım benım blogumda senı görmeyi çok isterim :))
    mezuram.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşının ellerine sağlık çok güzel olmuş hepsinin ayrı bir güzelliği var :)

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşının ellerine sağlık hepsi ayrı güzel olmuş ne mutlu böyle güzel şeyler dikebilene :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)