15.07.2013

SUYA DAYANIKLI RİMELLER İÇİN BİREBİR TEMİZLEYİCİ

Biz bayanların en sevdiği şey nedir desem
birçoğumuz makyaj yapmak der değilmi,
ama tabi bunun yanında da yaptığımız makyajı kolayca çıkaramamak en büyük sorunlarımızdan biri..

Geçenlerde Amway in Artıstry Essentials Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisini kullanma fırsatım oldu 
ve tek anlamıyla bayıldım diyebilirim..


Benim rimelim suya dayanıklı rimellerden olduğu için çıkartırken biraz zorlanıyordum fakat bu ürünle tanıştıktan sonra bunun okadar zor olmadığını gördüm..

Bunun yanında içerdiği vitaminler sayesinde,
kirpikleri  besleyip,
 göz altındaki koyu halkaları giderici özelliği varmış.
Tam anlamıyla mükemmel geldi bana..

Kullandım ve çok memnun kaldım..
Benim gibi bu konuda müzdarip olanlarınız varsa tavsiyemdir..


-->

3 yorum:

  1. bu ürünü ben de kullanıyorum ve gereçekten memnunum... :)

    YanıtlaSil
  2. Amway ev temizlik ürünlerini sıkça kullansam da kişisel bakım ürünlerini hiç denemedim daha önce. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Bir Amway Sponsoru olarak her hangi bilgi ve sorularınıza açığım
    cigdem.yesirmet@facebook.com

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)