19.07.2013

PRATİK KÖSTEBEK PASTA VE ÇOKO TOPLAR

Bu güzel günden herkese selam olsuunnn..

Birkaç gündür kayınvalidemdeydim,
hep beraber ilk sahur ve iftarımızı yaptık çok şükür..
Kalabalık olunca insanın iştahıda artıyor..
Benim gibi yemeği sevmeyenler için bu iyi birşey olsa gerek..^_^

Gündüzleride zaman geçmiyor,
 nabalım nabalım diye düşünürken 
kayınçolarıma pasta yapmak geldi aklıma ve uydurmasyon ama tadı enfes olan bi pasta çıkardım ortaya..=)

KÖSTEBEK PASTA



Malzemeler

♥ Vanilyalı puding
♥ 7-8 adet kakaoulu top kek (isteyen uzun keklerdende alabilir)

Yapılışı

Keklerimizi bir kaseye ufalıyoruz,
isteyen içine fındık veya ceviz parçalarıda atabilir.
Pudingimizide tarife göre pişiriyoruz.
Arzu ettiğimiz bir borcamın tabanına ufaladığımız keklerin bir kısmını serpiyoruz boş yer kalmayacak şekilde.
Pişirdiğimiz pudingide keklerimizin üzerine yayıyoruz,
ve kalan kekimizide pudingin üzerine serpiyoruz.
Soğuması için buzdolabında bekletiyoruz.

İftardan sonra hem hafif hem leziz hemde pratik olan pastamızı servis yapıp afiyetle yiyoruz...

Ben keki biraz fazla almıştım ilk defa yaptığım için oyüzden  arttı tabi,
kalan keklede yine uydurmasyon çoko toplar yaptım..^_^


Nasıl yapsam diye düşünürken aklıma nutella geldi..
Ufaladığım keklerin içine nutella kattım ve yuvarladım..=)
Üstünüde hindistan ceviziyle süsledim mi enfes birşey çıktı ortaya..
Tadı ise mükemmeldi.
Benim gibi çikolatayı çok sevenler için güzel bi tatlı oldu...

Ben çok seviyorum böyle pratik pasta ve tatlıları..
Çat kapı gelen misafirler için ise birebir..

Ben uydurdum yaptım tadını ise onayladım..=)
Şimdi sıra sizde umarım uydurmasyon tatlılarımın tadını sizde seversiniz..

Mutlu günler...




-->

12 yorum:

  1. Pratik ve çok güzel görünüo canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle oyle canım mutlaka dene bıgun esıne yap=)

      Sil
  2. Merhaba , ellerine sağlık canım özledim sizleri <3

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel pratik bir tarif ozellıkle de cıkolata toplarını bu akşam denemeyi düşünüyorum ;) Tşkler eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım seni takibe alıyorum bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Özellikle yaptığım kekten artan bayatlamasın diye yaptığım bir tariftir
    özelikle toplar çok şık duruyor, servis de çok kolay

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. nefiss görünüyor blogunu çok beğendim bende yeni katıldım banada beklerim:) okuruz birbirimizi
    http://citipititasarim.blogspot.com/
    hoşçakalın

    YanıtlaSil
  8. Selamlar.ellerinize sağlık.blogunuzu yeni keşfettim.yeni biri olarak sizide beklerim,amediam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar ,ne kadar lezzetli gorunuyor .olsa yesek.

    YanıtlaSil
  10. Harikaaa bende aynı tariften yapmıştım.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)