26.07.2011

PAZARTÜRK ALIŞ-VERİŞİ

Öncelikle herkese kocaman bir merhaba demek istiyorum..
Kurtlu ben bugün yine alışveriş yapmadan duramadım, heleki pazartürke attıysam kendimi hiç mümkün olmuyor o iş :) 
Güya ofise bikaç birşey almak için gittik ama ne mümkün ben eşarpları görünce yine kendimden geçtim topladım yine bikaç tane:) Her gidişimde eşarpsız dönmüyorum fena durumdayım birinin bana bi DUR ARTIK! demesi lazım:) Ama nabım ya öyle güzel duruyorlarki tezgahta dayanamıyorum valla:)
Neyse bakalım ben ne toplamışım yine..

İşte yeni cicilerim..Heee buarada dün gece rüyamda eşarp bakıyodum, bitane beğeniyorum pembeli çok hoşuma gidiyor tam alıcam defolu çıkıyor, çok üzülmüştüm valla..:) Oyüzden pembeli eşarbıma vuruldum büyük bi aşk yaşadık kendisiyle:) Aslında ben daha koyu pembeli eşarp arıyordum ama karşıma bu çıkınca aramaktan vazgeçtim..

Bu eşarbımıda çok sevdim..Ofisteki arkadaşımla beraber gittik pazara bunu o beğendi güzel seçimi için teşekkür ettim kendisine burdan..

Buda pembiş şalım..Aslında şal takmayı pek beceremiyorum.Çok seviyorum kullanmayı çok istiyorum ama yapamıyorum bakalım denemeye devam yapıcam inşallah..Blogunu severek  takip ettiğim çatı katı ilkay ablam denemeye devam elin alışır dedi :) Emir büyük yerden geldi devam etcez :))))

Buda anneme aldığım eşarp..Hep kendime çalışıyorum anacığımı hep unutuyorum biraz gönlünü alayım dedim, yakıştıda canımın içisine..
Neyse ben şimdi kaçıyorum bidahaki posta gelirim..Herkese sevgiler..

4 yorum:

  1. Ohhh ne iyi etmiş benim cicibicim;)en güzel günlerde kullan canımsın muahhh:)

    YanıtlaSil
  2. saol tatlı cadım en güzelleri senin olsun balım benim..

    YanıtlaSil
  3. Bu eşarp alma çılgınlığına bir dur dememiz lazım. Çünkü zaten bir kıyafet aldığımızda ona uygun muhakkak birde eşarp alıyoruz. Kıyafete ya tonu tutmuyor evdekinin yada hoş durmuyor. Ben artık kıyafetle beraber almaya çalışıyorum. Tabi çoğu zaman tek başına eşarp alınıyor :)

    YanıtlaSil
  4. valla topraam çok haklısın ama ben dayanamıyorum valla öyle güzel duruyorlarki bi bakım bahanesiyle topluyorum tezgahı:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)