1.08.2011

DANS ŞARKIMIZ BULUNDU SONUNDA..:)

Öncelikle herkesin hayırlı ramazanları olsun..Allah'ım bu sıcak günlerde tüm islam alemine kolaylıklar versin inşallah..
Evet sonunda nişan için dans şarkımız bulundu bir ohhh bee demek istiyorum..:)
Herşey yavaş yavaş halloluyor,tamamlanıyor..Nişanlığımı seçtim bile dikilmeye başlanacak..Bittiği zaman tabi ki blogda olcak resimleri..Bu senenin moda rengi olan nar çiçeğini seçtim ben zaten pembeye olan düşkünlüğüm fazla bilindiği gibi..:)
Dans şarkımıza gelirsek ; yengesinin balısı kayınçom buldu şarkıyı , bende resmen aşık oldum şarkıya sabah akşam dinliyorum:) Saolsun herşeyle ilgileniyo benim canım kayınçom yengesine yardım ediyo hep:) Burdan kendisine teşekkür ediyorum tekrardan..Vee işte şarkımız..

SeNi ÇoOoOoKkKk AmA ÇoOoOoKkK SeViYoRuMmMm...:)

9 yorum:

  1. hadi bakalım:) kolay gelsin...

    rabbim tamamına erdirsin inşallah...

    mutluluğunuz ve heyecanınız hiç bitmesin...

    sevgiler.

    hayırlı ramazanlar....

    YanıtlaSil
  2. bir tutam kekik: canım çok sağol..tüm bu güzel dualarına kocaman bi amin diorum..

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayırlısı,ben nişanlığını çok merak ediyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Rabbim bu tatlı telaşında sana yardımcı olsun herşey gönlünce olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. eslemce: canım bende çok merak ediyorum bitmiş halini inşallah güzel olacak..


    tasarımın renkleri: çok teşekkür ederim canım güzel duan için..

    YanıtlaSil
  6. tatli telas bunlar...allah tamamina erdirsin...
    küp kek hakinda sorun olmus...sayende yanlis yazdigimi fark ettim tesekkür ederim..."kremayi firin kabina ilave edin kismini sildim"
    sana kolay gelsin...hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
  7. sevimin sayfası..canım çok teşekkür ederim hem guzel dusuncen ıcın hemde tarif için..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. bu şarkıyı bende çok sevirim güzel secim cnm

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)