11.08.2011

EVDE UNUTULAN KOMBİN =)

Evet resmen unuttum :( kayınvalideme iftara gitmek için giyineceğim kıyafetlerimi evde unuttum..
Cumartesi günü iftara amcamlara davetliydik, bir önceki postumda yazdığım üzere..Ve ogün amcamlarda kalıp pazar günüde kayınvalidemlere iftara gidicektik..Bende ogün giyineceğim kıyafetlerimi hazırlayıp odama koymuştum ama ne yazık ki evden çıkarken unutmuşum kısmet olmadı :) Giyinemedim  ama ben yinede bi post yazıp canım arkadaslarıma göstereyim dedim..Umarım cicilerimi beğenirsiniz..

İşte ogün seçtiğim fakat giyinemediğim kıyafetlerim..Eteğimi daha önceki postlarımdan hatırlıyor olabilirsiniz belkimm..

Fiyonk aşığı olarak bu ayakkabılarımı çok beğenerek almıştım hemde çok uygun bi fiyata..Hem de çok rahatlar kendileri..


Cepten çektiğim için biraz kötü oldu resimler ama en kısa zamanda bi makine almayı düşünüyorum..   

Buda arminede etek ararken görüp vurulduğum gömleğim.. Daha önceki postlarımda bahsetmiştim ama hiç görücüye çıkmamıştı..Hani anneler gününde bana yarı fiyatına gelen gömlek..Yakasında ki ve kollarında ki dantel detaylarına bayıldım, beni çeken de onlar oldu zaten:)

Neyse arkidişler siz postu okuya durun bende biraz gideyim yine gelirim..Herkese sevgiler..

4 yorum:

  1. tatlım çok cici, hanım hanımcık kombin olmuş. başka zaman giyersin inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. yemyeşildenizim çok tesekkur ederim canım..evet başka zamana kaldı valla=)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok şık ama eteğin rengi ayrı bir güzel. Başka sefere artık

    YanıtlaSil
  4. BIRAKTIĞIM İZLER: CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)