6.08.2011

BUGÜN Kİ KOMBİNİM

Bugün iftara amcamlardayız inşallah..Ben ramazanın en çok kalabalık sofralarını seviyorum galiba..
Hep birlikte ailecek açılan iftarlara mest oluyorum..Oldum olası kalabalık ortamları sevmişimdir zaten..
Muhabbetler,gülüşmeler,yemeler,içmeler çok keyifli oluyor..
Uzun zamandır kombin postu yazmadığımı farkettim..Bakalım ben bugün için neler seçmişim..

İşte kombinim..Kot etek giyinmeyi çok seviyorum, benim kurtarıcım gibi:) Galiba bir tane daha alıcam kot etek..Hem rahat hem şık bence..

Çantamı geçen sene çok severek almıştım saks mavisi babetlerime uysun diye..Geçen sene modaydı bu renk gerçi hala öyle..

Gömleğiminse arka detayını çok sevmiştim..Üstte daha güzel görünüşü..Hemde çok ucuza almıştım 5 tlcik:) Pazartürkten almıştım umarm o amcayı bir daha görürüm:)


         Kot etek: Pendik-Uğur mağazası
         Çanta: Bakırköy pasajı
         Babet: Bakırköy den herhangi bi ayakkabıcı
         Eşarp: Vakko
         Gölmek: Pazartürk 

Yarında çookk çookkk sevdiğim kayınvalideme davetliyiz..Oda birdaha ki posta inşallah..
Herkese hayırlı ramazanlar..

8 yorum:

  1. amannınnn o gömlek ve o fiyat biri beni cimciklesin,çok beğendim ama yaaaa...bend eistiomm:(

    YanıtlaSil
  2. tasarımın renkleri: canım teşekkür ederim.

    sevecen ablam eğer bulursam o amcayı söz sanada bitane alırım aynısından yoksa brs değişiğinden..:)

    YanıtlaSil
  3. Kombinin çok uyumlu olmuş. Çok hoş duruyor. Evet haklısın kot etek hem herşeyle uyuyor hemde şık ve yerine görede spor olabiliyor.Bakalım kayınvalideye giderken ne giyeceksin :)

    YanıtlaSil
  4. tatlım herşeyin senin gibi çok tatlı :)) çok beğendim kombinini.. bende merak ediyorum kayınvaliden için seçeceğin kombini :)

    YanıtlaSil
  5. neslihan: canım çok teşekkür ederim

    şüküm: o senin tatlılığın balım yaa şımartma benı:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)