29.08.2011

SİYAH-BEYAZ BİRLİKTELİĞİ

Ramazanın son günündeyiz işte.. Nasıl dayanıcaz bu sıcaklarda derken bitirdik ramazanıda..Rabbim tuttuğumuz orucu, ettiğimiz duaları kabul etsin inşallah..
Sıra geldi bayrama..Ben bayramın en çok şu yönünü seviyorum; hani erkekler sabah kalkıp namaza gider bayanlarıda sofrayı kurma telaşı alır ya işte o kısma bayılıorum. Bütün aile bir arada olur bayramlaşılır, misafir beklenir..
Biz her bayram arefesinde dedemlerde toplanırız..Dolmalar sarılır tatlılar yapılır hep birlikte..Bugünde ogünlerden biri hazırlandık babamızı bekliyoruz gelsin yola çıkıcaz hemen..Çıkmadan önce hem herkesin bayramını kutlım hemde bugün ki kombinimi yayınlayım dedim..Ama malesef renkler yine brs bozuk çıkmış:( Neyse geçelim kombinimize..

Bugün için siyah beyaz renklerini seçtim..Bu iki renk en vazgeçilmezim zaten..Eteğimle hırkamı daha önceki postlarımda da görmüşsünüzdür..Ama ayakkabım ve çantamı ilk defa yayınlıyorum..İkisinide uzun zamandır kullanmadığımı farkettim ve bugün için bunları seçtim..

Ayakkabımı çok severek almıştım..Üstündeki tüylere bayılmıştım ilk gördüğümde.Severim böle kokoş şeyleri:)
Herşey böle tüylü pırıltılı olsun daha ne isterim ki ben:)
Neyse ben kaçım artık son durumlara bir bakayım birşey unutmayım..Herkesin bayramı mübarek olsun..Sevgiler...

6 yorum:

  1. iyi bayramlar dilerim...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  2. cicibicim seninde bayramın kutlu olsun:)Bol bol şeker topla ablana alıcam senden:))

    YanıtlaSil
  3. iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  4. halime: teşekkürler tatlım

    tatlı cadım benım toplarım ama çukulatalar benim şekerleri sana veririm.:)

    sema: saol canım benım.

    YanıtlaSil
  5. Cok güzeller ,güle güle kullan,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. otuzundan sonra: tesekkur ederim canım..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)