7.09.2011

HERKESE KOCAMAN MERHABA..

Bu ara blogumla pek ilgilenemediğimin farkındayım ama mazeretlerim çok arkadaşlar..:)
Nişan yaklaştı onun telaşı var, askerden ablasının canısı izne geldi; bize mutluluğun en büyüğünü yaşattı, bohça hazırlığımız ayrı bi yandan, nişan alışverişidir şudur budur baya yoğunum anlayacağınız.Ama nişandan sonra tüm hızımla dönücem inşallah.. Rabbim bu güzel telaşı hayırlısıyla sonlandırmayı nasip etsin inşallah..Bugün de 2 dk fırsat bulup bloguma bi bakayım hemde canım arkadaslarıma bir merhaba diyim dedim..
Yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan akadaşlarıma da ayrıcana teşekkür ederim seviyorum sizi..Kendinize çok iyi bakasanız ben yine kaçar görüşmek üzere...

12 yorum:

  1. kuzuuummmm özledim biliyon dimiiii:))
    burdan vermiyorsan arada faceden ses ver amaa:)Rabbim mutluluğunu daim etsin inş bi yardımım olursa ben burdayım bilesin;)

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı bir telaştır :) Rabb'im dilediğin gibi geçirmeni sağlasın nişanını, düğününü. iyi hazırlan bak bu günler bir daha geri gelmez bilesin :) Bu arada gözün aydın sayılı gün çabuk geçer teskeresinide alır inş. benim kardeşimde askerde. Sağlıcakla gelsin tüm askerlerimiz.amin.

    YanıtlaSil
  3. Rabbim yardımcın olsun canım Ağzınızın tadı bozulmadan geçirirsiniz inşallah nişanınızı :)

    YanıtlaSil
  4. tatlı cadım benim canım arkadaşım Allahım razı olsun balım düşünmen yeter..inan bende çookkkk ösledim kuzummm şu nişanı bi atlatayım görüşelim mutlaka bıtanem..


    neslihan toprağım Rabbim bizlere bağışlasın onları..Güzel duaların içinde ayrıca teşekkür ederim..


    tasarımın renkleri: canım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Birşey itiraf ediyim mi? sen bana her toprağım dediğinde tüylerim diken diken oluyor. İçten ve samimi yazmazsan sanırım böyle tüylerim havaya kalkmaz. Canım benim herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  6. toprağım benim bu güzel düşüncen için ve duan için çookk çookk tesekkur ederım sana..İnan karşılıklı sende bana o duyguyu vermişsin ki böyle hissediyorsun.. şimdide benim tüylerim havalandı bak:D

    YanıtlaSil
  7. Canımm hep mutlu ol inş,bı arada kardeşin için gözün aydın.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. otozundansonra: canımm çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben zekiye batmandan bloğunu yeni farkettim beyendim eylül ayında sözüm var istemeye gelecekleri gün ne giysem diye düşünüyorum bana fikir verirmisin birde seninde nişanın olacakmış söz günü ne giymiştin bana ne tavsiye edersin bloğunda paylaşırsan sevinirim mutluluklar dilerim görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin zekiye bloguma..yardım etmeyi tabiki çok isterim..öncelikle kapalımısın açıkmı..? birde bana mail yoluyla ulaşırsan daha ayrıntılı konusabılırız canım..

    YanıtlaSil
  11. mutluluklar temenni ederim canım benim..
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  12. HALİME: Çok teşekkür ederim canım..sevgiler.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)