19.09.2011

MARİNA-GİMM CAFE

Herkese hayırlı akşamlar diliyorum..
Cumartesi günü bizde erkek bohçasını götürdük hayırlısıyla..Kayınvalidem yine döktürmüş ne mamalar hazırlamış bize bilseniz..:) Ellerine sağlık balımın hepside çok güzeldi..
Pazar günüde canımın içisiyle başbaşa gezdik..Düğün salonundan fotoğraflarımızı aldık,nişanlığımı teslim ettik, sonrada başladık gezmeye..Pazar günüde şansımıza hava pek bir esiyordu oyüzden çok bunalmadık gezerken..
Pendik sahilde marina var, pendikte oturanlar bilir.. Sahil boyu yatlara karşı bir sürü cafe var..Çokta kalabalıklar yer yok iğne atsan yere düşmez..Ben dururmuyum ayakta duran bir grubu gördüm hemen dedim bunlar kesin kalkıyo yeni oturcağa benzemiyolar vee hemen kaptık tabi yerimizi hemde yatların, masmavi denizin tam karşısı..:)

Kendimize ordan yat seçmeyide unutmadık tabi..:) Cafe de manzarada güzeldi açıkçası..
Servisi akıcıydı..İnsanı bekletmıyorlar hemen ilgileniyorlar..Yemek yediğimiz için tercihimizi türk kahvesinden yana oldu..İkimizde nescafeyi ve üçü bir aradayı sevmiyoruz ama türk kahvesine bayılıyoruz..:)
Tek eksiği yanında çikolata olmamasıydı ki benim kahvenin yanında en vazgeçilmezim o oluyor..Ama kahvenin tadı güzeldi tam istediğimiz gibi orta kararında şekerli olmuştu..

Daha sonrada babamların yanına geçtik..Sahilde mangal yapmaya gitmişler amcamlarla birlikte..
Köfte ve tavuklarımızı yerken birde martı besledik, yanaştı hemen yanımıza uyanık..:) köfteyi sevmedi ama tavukları afiyetle indirdi küçücük midesine, suyunu bilem içti..:) Ama bir teşekkür bile etmeden gitti kereta..:) 
Yedik,içtik,güldük,gezdik,eğlendik..Rabbim hep böyle güzel günler nasip etsin hepimize..Sevgiler..

4 yorum:

  1. hayırlısı ile rabbim tamamına erdirsin tatlımm...
    nanzara süpermiş,amaaaa benimm kardeşimin güzelliği karşısınd a kesinlikle sönük kalmış:)
    maşalahhh....
    gönül dolusu sevgilerimlee...

    YanıtlaSil
  2. birtutamkekik: Ablacım bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim sana..Allahım razı olsun amin diyorum.öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  3. Oooo yine gezmelerde yakaladım seni ablaam :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)