13.09.2011

NİŞANIMLA İLGİLİ HERŞEY POSTU:)

Benim için çok özel olan nişan günümü çok şükür hayırlısıyla problemsiz bir şekilde atlatmış bulunuyorum..Rabbim herkese bu güzel günü hayırlısıyla yaşamayı nasip etsin...
Öncelikle herkesinde bildiği gibi nişan gününden önce bohçam geldi.. Bitanecik kayınvalidemin ellerine sağlık olsun çok güzel şeyler yapmış, sanırsınız ki kız çeyizi hazırlamış.. Şıkır Şıkır havlular,yazmalar,patikler,lifler..Hepside ayrı bir güzel,özel..Çok teşekkür ederim kendisine..
Ama sadece 1 tane fotograf çekebildim..Memleketten kuzenlerim geldi bohçaya yetişemediler onlara göstermek için açalırsa yeni bir postta daha ayrıntılı foto çekerim isteyen olursa tabi..İşte serilen güzeim bohçam..
 İçlerinde en bayıldığım şey ise annemin benim için hacdan getirdiği ferace..Siyah renkte ve altın sarısı işlemeleri var ama bana biraz büyük olduğu için terziye gidip daralması lazım..Tamamlandğı zaman mutlaka bir post yazıp sizlerle paylaşıcam fikirlerinizi almak için..

Benim için önemli olan şeylerden biride yüzük tepsimdi..biraz süslü olduğum için sade birşey olsun istemedim, koşuşturmaktan kendimde ilgilenemedim..Kim yapar kim yapar derken yengecim imdadıma yetişti ve bana çok güzel bir tepsi hazırladı:) taaattaaamm işte kendileri..
Resimde biraz geniş çıkmış nedense normalde daha ufak..Tabi bu benim nişandan önce gördüğüm en son şekli sonradan ortadaki kurdalenın ortasına çiçek kondurmuş evden bulup:) Benim çok hoşuma gitti umarım sizde tepsimi beğenmişsinizdir..

Sıradaki ise nişanlığım..Bu senenin modası olan narçiçeğini seçtim ben renk olarak..Ufak tefek aksilikler dışında ben kendisini çok sevdim..:) Buyrun resimlere..
Buda türbanımın arka kısmı..Dantele ve taşlı şeylere düşkünlüğüm çok fazla.Oyüzden her yerim taş ve danteldi:) Türbanımdada kullandım tabiki dantel ve taşı..Küçük bi duvak şekli verdirdim çok ta yakıştığı söylendi:) Aslında aklımdaki model çok daha başkaydı ama ortaya bunu çıkarınca daha çok hoşuma gitti ve bu oldu..Siz nasıl buldunuz peki..?
Heee birde kesem var onu az daha unutuyordum..:)
Heryeri olmasada bazı yerlerinde onunda dantel var..Bazıları el çiçeğini tercih eder ama ben pek istemedim çünkü çok elimde durmayacağını biliyordum..Çok yerimde oturan biri değilim sürekli oynadım zaten kurtlarımı döktüm:)

Nişanlık işini hallettikten sonra sıra geldi fotograf çekimlerine..Kayınçom fotografçı olduğu için hem stüdyo hemde dış mekan çekimi yaptık:) Gerçi biraz geç kaldık acele oldu ama böyle bile güzel çıktı resimlerimiz..Daha özeli düğüne kısmet olur inaşallah..
Yengesinin balısına da çok teşekkür ettim burdan az koşturmadı bitanecik kayınçom..Küçük olan kayınçomda  bitanecik tabiki:)

 Buda boydan fotomuz..Dış çekimli olanlardan bir tanesi.. Ama ham hali henüz düzeltme yapılmadı:) Birde son olarak salondan bir foto koyup kaçmayı planlıyorum, diğer resimlerde bitince inşallah..Herkese hayırlı akşamlar..

21 yorum:

  1. canım Allah hayırlı etsin,hep mutlu ol inşallan.Herşey çok güzel,böylede devam etsin inş.

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuşsun tatlım :)
    Birleşen ellerinizin hiç ayrılmaması dileğiyle, ağzınızın tadı hiç bozulmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun canım Allah tamanına erdirsin.
    Çok şıkmış nişanlığın bayıldım, ağız tadınız bozulmadan bir ömür mutlu olun inşallah.Öpüyorum Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  4. Allah tamamına erdirsin. Hepsi çok güzel maaşallah.

    YanıtlaSil
  5. Böcüküm çok datlu olmuşsun balımm;)
    Ama ben yanında olamadım diye çok üzüldüm:(
    Başımın ağrısı izin vermedi malesef:(
    inş düğününe gelmek nasip olur,o zaman sıpam ve ben nedimen olucaz haberin ola:)))

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ediyorum..Süslü olduğun elbisenden belli :) Elbisenini etek kısmında ki dantel detaylarını çok beğendim bende..Allah tamamına erdirsin..Ömür boyu huzurlu ve mutlu olmanızı dilerim..

    YanıtlaSil
  7. otuzundan sonra: tatlım çok teşekkür ederim allah razı olsun.

    tasarımın renkleri: canım çok saolasın güzel duan için..

    benim dünyam: balım allah razı olsun çok teşekkür ederim.

    tala: teşekkür ederim canım..

    tatlı cadım benim üzme o güzel yüreğini vardır herşeyde bi hayır düğüne inşallah balım benim..hem sen yanımda olmasanda ben bılıyorumkı hep benımleydın:) fıstıkımı öp benm ıcın..

    sevgi sevdalısı: canım valla evet çok süslüyüm:) güzel duan için ayrıcana teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. canım Allah mesud etsin, tamamına erdirsi inşallah. hep böyle güzel geçer, hayat boyu mutlu olursunuz inşallah. çok şeker olmuşsun, süslülük yakışmış :)

    YanıtlaSil
  9. YEMYEŞİL DENİZİM: Tatlım ne güzel bi yorum bu böyle ne kadar samimisin:) bebeğim çok teşekkür ederim Allahım razı olsun..

    YanıtlaSil
  10. merhaba kıyafetini çok beyendim çok yakışmış e tabi güzele ne yakışmaz mutluluğun daim olsun darısı başıma inşaallah benide tatlı bi telaş sardısana msn aderesimi gönderiyorum eklersen burdan mail yolu ile haberleşmek isterim sevgiler zekiye elinelim_72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  11. ZEKİYE: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM İNŞ. SENINKIDE GÜZEL GEÇER..BLOGDAN MAİL ADRESİMİ ALIP ONA SORULARINI YAZABILIRSIN TATLIM..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  12. MAŞALLAH SANa ALLAH tamamına erdirdsin inşallah,çok karışık şeyleri sevmesemde nişanlığın gayette güzel yakışmış cnm ,yüzünüz gözükmesede birbirinize çok yakıştınız herhaliyle belli...mutluluklar dilerimm

    YanıtlaSil
  13. SEVECEN ABLAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN..

    YanıtlaSil
  14. Nisanligin gerek rengi, modeli herseyiyle cok hos gözüküyor. Allah tamamina erdirsin, hep mutlu olun insallah :)

    YanıtlaSil
  15. kelebek gibi: tatlım o senın güzel bakışından kaynaklanıyor..Allah razı olsun çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  16. Allah mesut bahtiyar eylesin muhabbetinizi arttırsın bi yasdıkda ömür boyu mutlulukla sağlıkla kocayın inşallah (amin)

    YanıtlaSil
  17. REPLOİS: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM aLLAH RAZI OLSUN..KOCAMAN AMİN DİYORUM BU GÜZEL DUANA..

    YanıtlaSil
  18. Rabbim inş daima mutlu eder :) bu arada bende nişanlıyım aynı heyecanı yaşıyoruz rabbm tez zamanda kavuştursun sevenleri sevdiklerine.:)

    YanıtlaSil
  19. 1gül: canım çok tesekkur edrım bu güzel yorumun ve duaların ıcın kocaman amınn dıorum..

    YanıtlaSil
  20. aaaaaay ben bunlari yeni gordum nekadar guzel olmussun canim benim ( aslinda sana tavirliyim bir onceki yorumumda gordugun gibi ama neyseeeeee :p ) Rabbim nazarlardan saklasin omur boyu mutlu olun insallah :))

    YanıtlaSil
  21. KELEBEK MİSALİ: CANIM BENIM TESEKKUR EDERIM O SENIN GUZEL BAKISINDAN..
    SEN BANA KUSMEZSIN YAA KIYAMAZSINKI:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)