25.09.2011

HAFTA SONU-İSTANBUL AKVARYUM (dikkat bol resimli uzun bi post)

ÇoOoOoKkKkkk güzel , çok özel ve çok değişik bir gündü...
Arkadaşımın tavsiyesiyle bugün canımın içisiyle İstanbul Akvaryuma gittik..
Sabah erkenden kalkıldı bakırköyde buluşuldu ve doğrudan floryanın yolu tutuldu..
Adamlar yapmış valla helal olsun binbir çeşit balık vardı , çok sevimlilerdi..Ben en çok deniz atlarını sevdim minnak minnak şirinsel bişeylerdi:)
En ilginçleride büyük köpek balıkları ve kalkan balıklarıydı..Ben en iyisi resimlere geçeyim onlar benden daha güzel anlatırlar durumu:) Başlıyorum efenimm..İyi seyirler:)


Burası turnikelerden geçtikten sonra akvaryumun nası oluşturulduğu ve balıkların nerelerden sağlandığına dair resimli anlatım..


İlk girişte bu balıklar karşılıyo ziyaretçileri..Buradan birkaç kare var sırada..:)


Sıra geldi büyük balıklara..



Okadar hızlı yüzüyorlarki anı yakalayıp çektin çektin yoksa geri gelmesini bekliyorsun..:)
Arada eski İstanbulu yaşattırmayıda ihmal etmemişler..Bazı duvarlarda bu şekilde değerlendirilmiş..





Eski İstanbuldan yenisine doğru resimleri kondurmuşlar çokta güzel olmuş ben çok begenmıstım..Balıklara devam..






Benim en çok dikkatimi çeken canlıysa sondaki resim oldu tabi ben bunları telden çektiğim için çok güzel çıkmadılar..Ordaki renkleri inanılmaz güzel..Yengeç örümceği adı, upuzun ve çok sayıda bacakları var..


Bazılarıda hiç kımıldamıyor öylece duruyorlar cansız gibi..



Bu tahtaların arasından görünenlerde müren balığıydı galiba okadar çok balık çeşidi varki haliyle unuttum bazılarını:) Hiç çıkmıyorlar o tahtaların arasından renkli olmasalar ayırt edilmeyecekler..




Buda minnak deniz atımız..Kendileri okadar çok hareketliki anca böyle çekebildim ama çok sevimli:)


Buradaki de bir başka canlımız..Kendileri taşla aynı renk olmuş ayırt edilemiyor:)
Birde mola vermek için çok güzel manzaralı bir balkonu vardı ki doyulmaz oraya,florya sahil ayağının altında..akşam daha bir başka olur orası..İşte kendileri..


Sırada Süveyş kanalından birkaç kare..





Sondaki resim kanalın maket hali..



Şimdide kutuplardayızz:)



Muzur ben dururmuyum, penguenle dans ediyorum:) 
Sıradaki ise mağaralar..



En çok sevdiğim yerlerden biriside burası oldu..Loş ortamda parıldayan fanuslar harikaydı ve tabiki su damlası sesleri..






Balıkların deniz altından nasıl göründüğünü bilem yapmışlar..Son resimdede yine ben ve muzurluğum:) Telsiz kulaklığıyla oynuyorum..:)



Biliyorum post baya uzun oldu ama nabım harika bir yer anlatmakla bitmiyor ama ben son resimlerimi paylaşıp postumu bitiriyorum..Son olarakta amazon yağmur ormanındayız..Burası apayrı bir yer sanki afrikada bir ormandasınız kuş sesleri filan.. gerçekten yaşanır yani..İşte bikaç poz sizlere bizden..




Sonunda bitirebildim postumu:)
Kesinlikle tavsiye edebileceğim biryer gitmeyenler için..Değişik ve güzel birgün oluyor..
Neyse siz balıkçıklara bakan durun ben baya yoruldum az dinleneyim..Yarında iş var yaa:( P.tesi sendromu başlıcak yine..
Neyse canlar herkese bol huzurlu akşamlar diliyorum görüşmek üzere...

19 yorum:

  1. ohhh ohhh:))pazar gününü ewde pinekliyerek geçirmiş birine ne iyi geldi bu bol resimli postunn bi bilsennn canısıı:)))
    yüreğine sağlık...
    çokk şıksınn bu arda yine:)
    sevgilerimlee tatlım...

    YanıtlaSil
  2. istanbulda oturmamıza rağmen burasını ğörmedim.ğezmiş kadar oldum canım resimler ğüzeldi sağolasın..
    tabiki canlısınıda ğörmek isterimmm vakit bulunca en kısa zamanda:)))

    YanıtlaSil
  3. pek keyifli bir gün geçirmişsiniz ne güzel :) Akvaryumu bende çok görmek istiyorum nasip olursa :)

    YanıtlaSil
  4. bu gün akvaryumla alakalı ikinci yazı oldu bu, ilki sabah gazetesinde Yüksel Aytuğ bahsetmişti, şimdi sen. Biz ilk açıldığı günlerde gitme cesareti göstermiş ama kilometrelerce uzanan kuyruğu görünce kös kös dönmüştük bir daha da gitmek kısmet olmadı,yakın olmayınca. ama diyorum ya bu ikinci yazı oldu bugün iyice aklıma düştü:) en kısa zamanda gideriz bizde inşallah.
    Birde fotograf çekiminin yasak olduğunu, ilk günlerde patlayan flaşlar sebebiyle yüzlerce balığın telef olduğunu okumuştum, foto çekimine şimdi izin veriyorlar mı?

    YanıtlaSil
  5. birtutam kekik kokusu: Ablacım çok teşekkür ederim o senin güzel bakışından kaynaklanıyor..öpüyorum kocaman..

    halime canım mutlaka git bambaşka bi atmosfer inan..

    Tasarımın renkleri: tatlım evet gerçekten çok keyifliydi şiddetle tavsiye ediyorum..

    benim dünyam: canım foto çekmek yasak değil ama flashsız olması kaydiyle..Flash yasak sadece..

    YanıtlaSil
  6. bende karar verememiştim ama bu güzel yazından sonra gitmeye karar verdim.
    baharmasali.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. baharcım kesinlikle git tatlım emınım pişman olmayacaksın..

    YanıtlaSil
  8. Canım bende geçen hafta sonu oradaydım postu hazırlayıp yazmadım daha tabi:)Sen ne güzel paylaşmış postunuda yazmışsın:)Bende çok beğendim balıkları sevdiğim için ayrı bir güzel geldi bana..

    YanıtlaSil
  9. nurjanım Rabbim neler yaratmış dimi adını sanını bilmediğimiz bir sürü çeşit var ve hepside çok ilginç ve güzeller..

    YanıtlaSil
  10. ceketiniz cok guzel acaba internettenmi aldiniz? yurt disinda yasadigim icin soruyorum

    YanıtlaSil
  11. adsız: hayır ne yazik ki internetten almadım..

    YanıtlaSil
  12. iy gunlerde kullan canim gercekten cok guzel zevklerin var bayramliginda cok guzelmis

    YanıtlaSil
  13. meral canım çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için..sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. istanbulda yasadıgım halde gidemedim su akvaryuma nerdeyse her ay ist forumdayım bi nasip olmadı hep merak etmiştim cnm resimler cok güzel emeklerine teşekkür ettim sayende gezmiş oldum

    YanıtlaSil
  15. FASHİONBYYELİZ: Canım git mutlaka eminim hayran kalıcaksın..güzel yorumun için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  16. Resimlerle bizede göstermis oldun birazda olsa orayi tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. kelebeğim ist.a yolun düşerse inşallah beraber gideriz eşlik etmek isterim sana

    YanıtlaSil
  18. Ucret ne kadar acaba

    YanıtlaSil
  19. kısı bası 25 tı sanırım..ılk acıldıgı zaman gıtmıstım ben belkı degısmıstır fıyatları..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)