27.09.2011

GEÇ KALMIŞ BAYRAM KOMBİNİ..

Herkese hayırlı akşamlar..
Nezamandır yazayım diyorum bayram postunu hep bişeyler engel oluyordu ama kısmet bugüneymiş yaptım valla:)
BU POSTUMDA bahsetmiştim aslında biraz bayram kombinimden ama ufak tefek değişikler yaptım tabiki..
Eşarbım içime sinmemişti ayakkabıma uygun bir eşarp buldum onu aldım..Aslında şal yada eşarp konusunda kararsız kaldım ama tercihim yine eşarptan yana oldu..Ara sıra şal taksamda daha tam anlamıyla alışamadım malesef yada kendime çok yakıştıramıyorum galiba..Ama rahatlığına diyecek yok:)
Neyse çok çene çaldım yine:) en iyisi kombine geçelim..


İşte kendileri..Ayakkabıma bunun daha çok uyduğunu düşünüyorum.. Renk körü olarak ben bunu seçtim, gerçi canımın içiside yardımcı oldu tabiki..:) Yoksa ne renk birşey seçerdim bilemiyorum..:)
Birde üzerimdeki hallerini görelim bakalım..Bayram gününden..


Umarım cicilerimi beğenmişsinizdir blogcanlarım..Görüşmek üzere..Herkese kocamannnn öpücükler..

13 yorum:

  1. tatlım eşarpla ayakkabınınn rengi gayet aynı, baya iyi bulmuşsun yani :) elbise de çok yakışmış ve uyumlu olmuş, maşallah.

    YanıtlaSil
  2. YENYEŞİLDENİZİM TATLIM ÇOK SAOLASIN DAHA GÜZELLERİ SENİN OLSUN BALIM..O SENİN GÜZEL BAKIŞINDAN KAYNAKLANIYOR..

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış hakkaten,güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. ayakkabının rengine daha ozaman vurulmuştum eşarplada güzel uymuş çok cicili bicili olmuşsun tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. otuzundansonra: teşekür ederim tatlım..

    tasarımın renkleri: canımın içisi çok saolasın o senin tatlılığın ki:)

    YanıtlaSil
  6. cok tatliymis benim bayram kombinime bnziyor biraz belki bende paylasabilirim yakinda:)

    YanıtlaSil
  7. didemcim sen daha tatlısın canım:)

    YanıtlaSil
  8. cok yakışmış elbisende cok tatlı olmuş cnm aynı giyim zevklerine sahibiz bu elbiselerden bende istiyorum alıcam bakalım hayırlısı.. bende blog yazmaya çalışıyorum yeni başladım sayılır..

    YanıtlaSil
  9. yelizcim saol tatlım o senin güzel bakışından kaynaklanıo..hemen iadeyi ziyaret yapalım ozaman:)

    YanıtlaSil
  10. Ya ben bu postu nasıl kaçırmışım kuzuuumm çok cicibici olmuşsun yine;)
    datlu böcük:)

    YanıtlaSil
  11. CADIKIZINDIRDIRI:Postlarımı kaçırma kuzum yaaa:D şaka şaka gözden kaçmış olabılır tabiki insanız biz değilmi..:) Balım o senın datlulugun bıkeremmm

    YanıtlaSil
  12. s.a ayakkabılarınızad elbisenizde kombinlerinizde sizde bloğunuzda çok guzellll....armineden kaptığınız bir etek vardı o aynından bendede var piştii.....

    YanıtlaSil
  13. saliha butik: canım hoşgeldın aramıza..
    çok tesekkur ederım güzel yorumun ıcın begenmene cok sevındım ınan..
    demekkı zevklerımız aynı;)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)