23.08.2011

KİME NİYET KİME KISMET..:)

Merhabalar herkese..
Ramazanın şu son günlerinde herkesler iyidir inşallah..
Hani ben bi önceki postumda arminedeki elbiseden bahsetmiştim bayram için alabilirim, eğer fatihe gidip kendime göre birşey bulamazsam diye..Hehhh tamamiyle fikirlerim değişmiş durumda , niyemi...???
Çünkü ben cumartesi günü nişanlık provam için pendiğe gittim yine..Ertesi günde nişanlımla fatihe gidicektik hem ayakkabı hem de bayramlık bakmak için..Provadan çıktıktan sonra lc waikiki ye uğradık gömlek filan bakalım diye ama istediğimizi bulamadık çıktık mağazadan ..Bide ne göreyim tam çaprazında çok güzel elbise,pardesü ve kaplar bulunan bi tesettür mağazası hemde fiyatlar çok uygun..Birtane elbiseyi gözüme kestirdim bile ama saat geç olduğu için ve yorgun olduğumdan dolayı elbiseyi ogün deneyemedim..Ertesi gün gittim mağazaya ve elbiseyi denedim sanki benım üzerime dikilmiş gibi cukk diye oldu..Ve ben fatihi gezmekten vazgeçtim, oruçlu oruçlu dolaşılmıor zaten..Neyse en iyisi fotolara geçeyim ben:) İşte bayram için seçtiğim elbisem..
Ben lacivert olanı seçtim..Pudra ve vizon rengide vardı ama bu gözüme güzel göründü..
Gögüs,kol ve etek uçlarında bu şekil dantel detayı var.. Elbisenin rengi kol resminde daha net çıkmış.Fakat ben henüz makine alamadığım için hala telefondan çekiyorum resimleri oyüzden güzel olmuyor fotolarım alana kadar idare edicez böyle..

Birde dolaşırken aynı elbisenin yeşilini akerde gördük fiyat ise 220 tl ydi..:) Ben kaça aldım sizce canlarr..? Tam tamına  50 tl ye aldım elbisemi..:) 

Bu elbisenin altına ayakkabı ve eşarp olarak ta ben şunları seçtim bakalım siz beğenicekmisiniz..
Fuşya-pembe ve lacivert birlikteliği yaptım ben..Gerçi belki eşarbımı değiştirip şalada çevirebilirim ona henüz tam karar veremedim..

İşte benim bayramlıklarım bunlar olacak..Üzerimdeki halinide inşallah bayramdan sonra post olarak yazabilirim..Herkese hayırlı akşamlar diliyorum görüşmek üzere..Sevgiler.

16 yorum:

  1. ELBİSE GERÇEKTEN ÇOK GÜZELMİŞ,EMİNİM ÇOK GÜZEL OLUCAKSIN..FİYATI GERÇEKTEN SÜPERMİŞ

    YanıtlaSil
  2. kuzum en güzel günlerde giyin senin gibi pek bi şirinmiş hani;)
    Bu arada papuçların aynısından bendede var bende düğün kombini yapıcam görürsün:))

    YanıtlaSil
  3. e süper olmuş işte, hem güzeller hem ne kadar uyguna almışsın. güle güle giy tatlım.

    YanıtlaSil
  4. Elbise çok güzel kombinde çok güzel olmuş. İstanbul un güzellikleri işte.
    Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  5. elbiseye bayıldım tatlım çooook güzelmiş güle güle giy inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Elbiseyi gerçekten çok iyi bir fiyata almışsın ayakkabıların rengide çok güzel fakat ben olsam ayakkabımın renginde şal tercih ederdim sanki daha bi cici durur tercih senin güle güle kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
  7. Elbise oldukça güzel görünüyor. Hayatımızda her zaman öyle olmuyormu bir şey düşünüyoruz tasarlıyoruz ama sonra başka şeyler yaşıyoruz :)
    Birde senden istanbulda olan bildiğin semtlerin tesettür mağaza isimleri ve adresleri olacak bir post hazırlamanı istesem nasıl olur. Biz İstanbula kısa vakitlerde iş için gidiyoruz ve gitmişkende alışveriş yapıyoruz.ama ben tesettür mağazası bilmiyorum.sadece bildiğim şirinevlerde bir yer var o kadar.şimdi düğün arefesinde olunca çok gezersin bilgi alırsın.tesettür abiye mağazalarınıda yazarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. SEVECEN: Ablam çok teşekkür ederim..

    TATLI CADIM: Bebeğem benim saolasın..muahhh muahhh. eminim sende düğünde çok çok güzel olcaksın..Gelinden güzel olma he:)

    YEMYEŞİLDENİZ: Canım teşekkür ederim..

    BIRAKTIĞIM İZLER: Tatlım saolasın..

    BENİM DÜNYAM: Canım saolasın en güzelleri senın olur inş.

    TASARIMIN RENKLERİ: Tatlım galiba bende öle yapıcam şal daha cici durur dediğin gibi..

    NESLİHAN: Canım saol..Tabiki yazarım en kısa zamanda okursun canım..

    YanıtlaSil
  9. merhaba bende yeni blog açtım davetlimsin
    öncelikle fiyatı çok ama çok iyi ...
    bu arada elbisende çok güzel
    güzel günlerde giyin....

    YanıtlaSil
  10. HATİCİNPEPELASI: Blogun hayırlı olsun ve bloguma hoşgeldin..Güzel sözlerin içinde teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  11. merhaba,
    çok beğendim elbiseni güle güle kullan:) adım nimet bende pendikte oturuyorum.. hangi mağazadan aldın elbiseni acaba ve farklı renkleri varmıydı?

    YanıtlaSil
  12. nimetçim teşekkür ederim tatlım..mağazanın adını bilmiyorum lc waikikinin çaprazındaydı bide akeri biliyorsan onun yanında zaten dısarı asmışlar kıyafetleri görürsün..vizon ve pudrasıda vardı.

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederm biliyorum akeri hemen bakıcam bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  14. elbiseni cok begendim esarp ve ayakkabi kombininide ayni sekilde// giydikten sonrada foto eklersen cok guzel olur///birde nereden aldin elbiseni yazarsan sevinirim.. blogumada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  15. perishe: güzel yorumun için tesekkur ederım tatlım..Pendık ten bi mağazadan aldım ama adını hatırlamıyorum ne yazık ki..bayramdan sonra post gelıcek uzerımdekı halı..sevgiler

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)