22.09.2011

BENİMDE ARTIK BİR MİMİMMM VAR..:)

Blogunu severek takip ettiğim sevgili OTUZUNDAN SONRA miminde banada yer vermiş..Kendisine burdan çok teşekkür ederim,böyle değerli insanlar tarafından takip edildiğini bilmek çok güzel..
Geçelim mimin konusuna: Blogcanlar hakkındaymış mimimiz..

İlk Soru: İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz?

Cevap: Ben blog dünyasıyla tanışalı şurda 8 ay filan oluyor ve bloglara ilgi duymaya ilk, yazılarına bayıldığım okumaktan hiç bıkmadığım Çatı Katı İlkay ablamla başladım..Kendisi bana çok içten geldi ve onu çok sevdim buyüzden de buradaki samimi dostluğa güvene bende katılmak için kendimde bir blog açmaya karar verdim...

2.Soru: Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzünde yıldız kadar parlak gelen asla onun gibi olamam dediğiniz bloger ler?

Cevap: Bu kadar abartılı hiç düşünmedim ama imrendiğim çalışmalarını çok sevdiğim blog arkadaşlarım var...Örneğin; İzleyicileriyle mükemmel bir  bağı olan Çatı katı İlkay , diktikleriyle harikalar yaratan Nurjan'la Moda..Şimdi aklıma gelenler bunlar oldu..

3.Soru: Moda blogları arasında en sevdiğiniz blog?

Cevap: Nurjan'la Moda , Modavesaire , Giyimine bayıldığım Nakisays , Yine giyimlerine bayıldığım Cadı Kızın Dırdırı ve Feminen Günlük..

4.Soru: Yazılarını okurken keyiflendiğiniz blogerler?

Cevap: Çatı Katı , Cadı Kızın Dırdır , Yemyeşildeniz , Tesettür Aşktır , Sevecen , Swotpısces , Eslemce , Tasarımın Renkleri , Alya dua , Reyhani Renkler , Otuzundan Sonra....

5.Soru: Sürekli sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloglar?

Cevap: Sevdiğim, takip etiğim blog arkadaşlarımın çoğunada yorum yapmaya çalışıyorum kendimce..

6.Soru: Kendinize yakın bulduğunuz blogerler?

Cevap: Cadı Kızın Dırdırı,Çatı Katı, Yemyeşildeniz,Dokuztepe,Tasarımın Renkleri,Sevecen,Otuzundan Sonra,Tesettür Aşktır,Eslemce,Beti Fashıon Desıgn,duygusworld,Nurjanla moda,Permaren, Reyhani renkler,Tesettür moda..ve adını sayamadığım diğer blog arkadaşlarım..Hepsinide kendime yakın buluyorum ve hepsinide çok seviyorum gerçekten..

7.soru: Bloger denildiği an aklınıza gelen ilk isimler?

Cevap: Şöyle oluyor ki şuan hepside teker teker aklımdan geçiyor ama yazmıcam ve hepiciğii diyiiciiimm ben:)


Bu mimi de: Cadı Kızın Dırdırı,Çatı Katı ve Dokuztepeye yolluyorum..
Haydin kolay gele canlar..Kaçtım ben Şimdilik..Kocaman Öpücükler..

6 yorum:

  1. ayy benim de adım geçmiş :) teşekkürler tatlım.

    YanıtlaSil
  2. Toprakım böcekim,beni mimlemişsin teşekkür ederim ve birde öperim:)

    YanıtlaSil
  3. YEMYEŞİLDENİZ: Tatlım sensiz olurmuydu ki hiç..:

    TATLI TOPRAKIM: Kuzumm canımın içisii sensiz asla zaten:)

    YanıtlaSil
  4. ancak okuma fırsatım oldu canım benim çok teşekkür ederim çok güzel olmuş..onore oldum yazdıklarınla..
    öperim kocaman

    YanıtlaSil
  5. gerçekleri söyledim ben ablacım bende öpüyorum hepınızı

    YanıtlaSil
  6. Merhaba;
    Blogunu yeni keşfettim canım :) benmde moda blogum var beklerim
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)