15.09.2011

HACDAN GELEN FERACEM..

Herkese merhaba;
Bir önce ki postumda yazmıştım canım kayınvalidem nişan bohçama koymak için hacdan bana ferace aldırmıştı..Memleketten kusenlerim geldi ve bakmaları için bohça bir kez daha açıldı ve bende bu sayede resmini çekebildim..:) Dediğim gibi siyah renkte ve altın sarısı işlemeleri var..

Yalnız bana büyük geliyo terziye bi uğraması lazım..Birde acele çektiğim için fotom brs güsel olmadı ama görmeniz benim için önemli olan..
Burasıda arka kısmı..İşlemelerine bayılmıştım ben..Süslü şeyleri seviyorum biliyorsunuz ki..:)

Buda şalı..Tabiki oda işlemeli..Peki siz nasıl buldunuz..Umarım beğenmişsinizdir feracemi..
Herkese hayırlı bir gün diliyorum..Sevgiler..

3 yorum:

  1. ÇOOK GÜZEL YA,İŞLEMELERİ ÇOK HIOŞ GERÇEKTEN.ŞALIDA VAR HEM.GÜZEL GÜNLERDE KULLAN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  2. işlemeler çook güzel... iyi günlerde giyersin inşallah..

    YanıtlaSil
  3. ESLEMCE: tatlım tesekkür ederim..

    EMİNE ÖZTÜRK: CANIM SAOLASIN..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)